Gå til innhold

Visning - møblert eller umøblert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønner det seg, om det er mulig, å tømme leiligheten helt før visning? Eller er det lurest å vise den møblert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg tro kommer an på hvor "personlig" innredet en leilighet er, men det er vel som regel bedre _med_ enn uten møbler.

Gjest Elextra
Skrevet

Det bør helst være møblert, men langt fra overmøblert.

Et godt tips er å fjerne halvparten av det du har - og alt du har av "småtterier" - om du orker.

Gjest ta vekk halvparten
Skrevet

Har du anledning: behold de peneste "basismøblene", dvs sofa, spiseplass / kjøkkenbord, senger osv, men fjerne alt unødig og nips og "rot". Bokhylle full av bøker er bra, hyller med permer og rot er ikke så pent osv. La feks bord med pc stå, men pakk ned printer og alt annet som lager rot.

Skrevet

Ha litt møbler slik at en ser hvordan en kan møblere. Får bedre inntrykk av størrelsen og hvordan en faktisk får det når det er litt møbler der.

Er sikkert ulike meninger om hva som lønner seg.

Skrevet

Det er lurest å vise den møblert. Det ser mer hjemmlig ut og folk har lettere for å se seg selv der. Men har du mulighet til å flytte før visning, har du jo en kjempemulighet til å fjerne alt overflødig.

Skrevet

Om jeg kunne velge ville jeg hatt det møblert, men som andre sier, fjernet mye unødvendig.

Husker første gangen jeg kom inn i leiligheta mi etter jeg hadde overtatt, så så det plutselig så lite ut her uten møbler.

Skrevet

Fjern mest mulig, også TVen.

Vekk med bilder, speil, bamser, pynt og duker, ryer, tepper på do, dobørsten (ææsj),tannbørster og alt personlige greier. Få det til å se sånn hotellromaktig.

De fleste kan halvere møblementet, så ser det ut som det er større plass enn det er.

Et sted luktet det kaffe og nystekte boller, det var konge, og det smakte godt, men det distraherer.

Skrevet

Hvis jeg skulle komme og se din leilighet, ville jeg sette pris på om du selv viste den frem og at det var koselig der, og du så ut som du trivdes der.

Å møte en megler i en strippa leilighet er ikke noe jeg faller spesielt for ihverfall.

Skrevet

Vekk med bilder, speil, bamser, pynt og duker, ryer, tepper på do, dobørsten (ææsj),tannbørster og alt personlige greier. Få det til å se sånn hotellromaktig.

De fleste kan halvere møblementet, så ser det ut som det er større plass enn det er.

Et sted luktet det kaffe og nystekte boller, det var konge, og det smakte godt, men det distraherer.

Kommer til å fjerne så mye som mulig, men vet ikke ennå om jeg får den ny leiligheten før jeg evt. har visning på den gamle, det er kanskje tvilsomt.

Nå har jeg ikke engang fått tilslaget på den nye, men jeg regner med jeg får den jeg! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Har vært på mange visninger, og synes nybakte boller er litt "over the top", det gir inntrykk av å prøve for hardt. Lurer da nesten på hva slags lukt de forsøker å skjule.

Har mer sans for diskrete tegn som blomster med god duft (ikke store liljer - de lukter for sterkt med mindre man har vinduet på vidt gap). Kaffe på kjøkkenet er også en god idé, anbefaler da at man kjøper nykvernet kaffe, som dufter mer og bedre enn standard filterkaffe.

Skrevet

Har vært på mange visninger, og synes nybakte boller er litt "over the top", det gir inntrykk av å prøve for hardt. Lurer da nesten på hva slags lukt de forsøker å skjule.

Har mer sans for diskrete tegn som blomster med god duft (ikke store liljer - de lukter for sterkt med mindre man har vinduet på vidt gap). Kaffe på kjøkkenet er også en god idé, anbefaler da at man kjøper nykvernet kaffe, som dufter mer og bedre enn standard filterkaffe.

Her blir verken nybakte boller eller nytrukket kaffe (har ikke trakter heller...). :o) Men en kvast friske blomster er notert, en mild duftgreie i doen er vel også lurt.

Blir helt svett ved tanken, men nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til å få det hele i gang og bli ferdig!

Skrevet

Her blir verken nybakte boller eller nytrukket kaffe (har ikke trakter heller...). :o) Men en kvast friske blomster er notert, en mild duftgreie i doen er vel også lurt.

Blir helt svett ved tanken, men nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til å få det hele i gang og bli ferdig!

Luft skikkelig før hver visning - å komme inn i en leilighet der det er frisk, god luft er bra!

Skrevet

Luft skikkelig før hver visning - å komme inn i en leilighet der det er frisk, god luft er bra!

Der jeg var og kikket sto flere vinduer på gløtt, det var behagelig så det kommer jeg til å gjøre med mindre det er bikkjekaldt ute.

sarah bernard
Skrevet

Jeg ville likt at det var umøblert. Klarer fint/bedre å forestille meg hvordan jeg ville hatt det, dersom leiligheten var tom.

Lykke til med salget!

Skrevet

det lønner seg å ha litt møbler, men tøm alt som er overflødig og personlig. det skal være et visningsrom. se for det hvordan de gjør det i møbelsjapper, bare at du ikke selger møblene, men rommet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...