Gjest a survivor Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hvor er veien ut for dere? Ut fra der dere er nå? Ønsker dere dere bort fra der dere er nå? Eller er dere fornøyd med tingenens tilstand? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg kunne tenkt meg å flytte på landet dit kjæresten min bor. Foreløbig lar det seg ikke gjøre, men vi håper det blir etterhvert. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Elsker tingenes tilstand. Elsker jobben. Elsker min mann og mine barn. Storkoser meg med mine venner og mine hobbier. Og har det moro på DOL Kan jeg ønske noe mer? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ønsker man seg bort, og ikke over til noe mer spesifikt, så ønsker man seg i prinsipp til det ukjente - og det ukjente er ikke synonymt med det bedre. Fordeler og ulemper med alt, også situasjonen man er i nå. Kvalmende positivt tenkt antagelig, men også ofte sant. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg kunne tenkt meg å flytte på landet dit kjæresten min bor. Foreløbig lar det seg ikke gjøre, men vi håper det blir etterhvert. Takk for fint svar. Det var en vei ut det vettu... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Elsker tingenes tilstand. Elsker jobben. Elsker min mann og mine barn. Storkoser meg med mine venner og mine hobbier. Og har det moro på DOL Kan jeg ønske noe mer? Dette var fint å høre! Tusen takk!! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ønsker man seg bort, og ikke over til noe mer spesifikt, så ønsker man seg i prinsipp til det ukjente - og det ukjente er ikke synonymt med det bedre. Fordeler og ulemper med alt, også situasjonen man er i nå. Kvalmende positivt tenkt antagelig, men også ofte sant. Veien ut kan være til det kjente også vet du. Men problemet er å finne veien dit. Man vet hvor man er, og man vet hvor man vil. Men man finner ikke veien dit. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er fornøyd med livet mitt. Har en mann jeg elsker, har tre flotte barn, har en jobb jeg trives i, har familie og gode venner. Skulle kanskje ønske at vi hadde noe mer økonomisk frihet (dvs høyere inntekter), men vi har det vel helt gjennomsnittlig, tenker jeg! Det eneste minuset er at mannen min ikke helt trives her vi bor. Han lengter hjem til hjembygda si... 0 Siter
org Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Om et år er jeg ferdig utdannet. Og da går jeg ut fra at ting flasker seg økonomisk også. Ellers har jeg alt hva mitt hjerte begjærer: mann og to flotte barn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.