Gå til innhold

Hvor er veien ut?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Hvor er veien ut for dere? Ut fra der dere er nå? Ønsker dere dere bort fra der dere er nå? Eller er dere fornøyd med tingenens tilstand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg kunne tenkt meg å flytte på landet dit kjæresten min bor. Foreløbig lar det seg ikke gjøre, men vi håper det blir etterhvert.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Elsker tingenes tilstand.

Elsker jobben. Elsker min mann og mine barn.

Storkoser meg med mine venner og mine hobbier.

Og har det moro på DOL

Kan jeg ønske noe mer?

Gjest Persille
Skrevet

Ønsker man seg bort, og ikke over til noe mer spesifikt, så ønsker man seg i prinsipp til det ukjente - og det ukjente er ikke synonymt med det bedre.

Fordeler og ulemper med alt, også situasjonen man er i nå.

Kvalmende positivt tenkt antagelig, men også ofte sant.

Gjest a survivor
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg kunne tenkt meg å flytte på landet dit kjæresten min bor. Foreløbig lar det seg ikke gjøre, men vi håper det blir etterhvert.

Takk for fint svar. Det var en vei ut det vettu...

Gjest a survivor
Skrevet

Elsker tingenes tilstand.

Elsker jobben. Elsker min mann og mine barn.

Storkoser meg med mine venner og mine hobbier.

Og har det moro på DOL

Kan jeg ønske noe mer?

Dette var fint å høre! Tusen takk!!

Gjest a survivor
Skrevet

Ønsker man seg bort, og ikke over til noe mer spesifikt, så ønsker man seg i prinsipp til det ukjente - og det ukjente er ikke synonymt med det bedre.

Fordeler og ulemper med alt, også situasjonen man er i nå.

Kvalmende positivt tenkt antagelig, men også ofte sant.

Veien ut kan være til det kjente også vet du. Men problemet er å finne veien dit.

Man vet hvor man er, og man vet hvor man vil. Men man finner ikke veien dit.

Gjest prust
Skrevet

Jeg er fornøyd med livet mitt. Har en mann jeg elsker, har tre flotte barn, har en jobb jeg trives i, har familie og gode venner.

Skulle kanskje ønske at vi hadde noe mer økonomisk frihet (dvs høyere inntekter), men vi har det vel helt gjennomsnittlig, tenker jeg!

Det eneste minuset er at mannen min ikke helt trives her vi bor. Han lengter hjem til hjembygda si...

Skrevet

Om et år er jeg ferdig utdannet. Og da går jeg ut fra at ting flasker seg økonomisk også.

Ellers har jeg alt hva mitt hjerte begjærer: mann og to flotte barn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...