Gå til innhold

Får ikke sove!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var så kjempetrøtt i sta at jeg nesten ikke klarte å holde øynene åpne, så jeg gikk og la meg. En time etter lå jeg fortsatt med vidåpne øyne og ikke antydning til søvn. Kjedelig. Får heller underholde meg litt med DOL imens! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest pekka
Skrevet

Det sies at man må vente to timer på trøttheten igjen, legg deg når du kjenner deg trøtt, eller så kjører "toget"og du må vente to timer til neste tog.....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det sies at man må vente to timer på trøttheten igjen, legg deg når du kjenner deg trøtt, eller så kjører "toget"og du må vente to timer til neste tog.....

Jeg la meg da jeg var trøtt, men "it didn't take", som George Constanza sier. :)

Skrevet

Samme problem her. Tenkte jeg skulle være flink og komme meg i seng før midnatt, men jeg fikk ikke sove. Jeg kan bare ikke sove når sola skinner! :-/

Godt vi har Dol, ja:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samme problem her. Tenkte jeg skulle være flink og komme meg i seng før midnatt, men jeg fikk ikke sove. Jeg kan bare ikke sove når sola skinner! :-/

Godt vi har Dol, ja:-)

Sola skinner ikke her, men jeg ble lys våken likevel. :)

Skrevet

Sola skinner ikke her, men jeg ble lys våken likevel. :)

Du får prøve å lete fram de kjedeligste innleggene her. Da skal du se du blir søvnig, hehe. Problemet er bare å finne dem før du oppdager og involverer deg i noen morsomme, for da er det kjørt;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får prøve å lete fram de kjedeligste innleggene her. Da skal du se du blir søvnig, hehe. Problemet er bare å finne dem før du oppdager og involverer deg i noen morsomme, for da er det kjørt;-)

Er ikke alle innleggene morsomme, da? Iallfall er de fleste innleggene morsomst når man burde gjort noe annet. ;)

Mista nikket
Skrevet

Telefonkatalogen er garantert tung(bokstavelig talt) og kjedelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...