Gjest Princess Peach Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Var så kjempetrøtt i sta at jeg nesten ikke klarte å holde øynene åpne, så jeg gikk og la meg. En time etter lå jeg fortsatt med vidåpne øyne og ikke antydning til søvn. Kjedelig. Får heller underholde meg litt med DOL imens! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det sies at man må vente to timer på trøttheten igjen, legg deg når du kjenner deg trøtt, eller så kjører "toget"og du må vente to timer til neste tog..... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det sies at man må vente to timer på trøttheten igjen, legg deg når du kjenner deg trøtt, eller så kjører "toget"og du må vente to timer til neste tog..... Jeg la meg da jeg var trøtt, men "it didn't take", som George Constanza sier. 0 Siter
tonie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Samme problem her. Tenkte jeg skulle være flink og komme meg i seng før midnatt, men jeg fikk ikke sove. Jeg kan bare ikke sove når sola skinner! :-/ Godt vi har Dol, ja:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Samme problem her. Tenkte jeg skulle være flink og komme meg i seng før midnatt, men jeg fikk ikke sove. Jeg kan bare ikke sove når sola skinner! :-/ Godt vi har Dol, ja:-) Sola skinner ikke her, men jeg ble lys våken likevel. 0 Siter
tonie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Sola skinner ikke her, men jeg ble lys våken likevel. Du får prøve å lete fram de kjedeligste innleggene her. Da skal du se du blir søvnig, hehe. Problemet er bare å finne dem før du oppdager og involverer deg i noen morsomme, for da er det kjørt;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Du får prøve å lete fram de kjedeligste innleggene her. Da skal du se du blir søvnig, hehe. Problemet er bare å finne dem før du oppdager og involverer deg i noen morsomme, for da er det kjørt;-) Er ikke alle innleggene morsomme, da? Iallfall er de fleste innleggene morsomst når man burde gjort noe annet. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Du får prøve å lete fram de kjedeligste innleggene her. Da skal du se du blir søvnig, hehe. Problemet er bare å finne dem før du oppdager og involverer deg i noen morsomme, for da er det kjørt;-) Telefonkatalogen er garantert tung(bokstavelig talt) og kjedelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.