Gjest carrie and samantha Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Min bror skal gifte seg og trur han gruer seg litt til alt styret rundt det. Det er dama hannes som ønsker kirkebryllup med mer, han gjør det nok mest fordi hun vil, hva gjør man ikke av kjærlighet:) Jeg regner med hun blir å styre med alt også gaveønsker som blir servise, bestikk osv. Jeg ønsker å gi noe som min bror blir glad for. Hva kan man gi i bryllupsgave som mannfolk blir glad for, bryr meg ikke om dama liker det eller ikke. Hun får nok nok av det uansett:) 0 Siter
Gjest tenker jeg. Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Da ville jeg tenkt på hva slags interesser han har... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Spør i Jerniabutikken hva menn kjøper. Tipper det siste nye el-verktøyet, noe ladbare greier. 0 Siter
Gjest samantha and carrie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Da ville jeg tenkt på hva slags interesser han har... biler, film og musikk. Dog trur det er blitt mindre av musikk etter han er blitt far. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Spør i Jerniabutikken hva menn kjøper. Tipper det siste nye el-verktøyet, noe ladbare greier. hehe, nå ser jeg plutselig byggmakker reklamen for meg 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 biler, film og musikk. Dog trur det er blitt mindre av musikk etter han er blitt far. Ja for etter å ha fått barn, så er beste musikkk ROEN uten LYD når ungene er lagt... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 biler, film og musikk. Dog trur det er blitt mindre av musikk etter han er blitt far. ps2 nye felger til bilen? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 hehe, nå ser jeg plutselig byggmakker reklamen for meg Det er slik det er. De er ikke for ingenting at butikken Clas Ohlson kalles for Gubbeparkering, eller Gubbdagis i Sverige. 0 Siter
Gjest samantha and carrie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ps2 nye felger til bilen? ja, du er inne på noe der, spørs bare om stesønnen har ps2 evt om det blir han som blir å bruke den, men gode forslag:) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er slik det er. De er ikke for ingenting at butikken Clas Ohlson kalles for Gubbeparkering, eller Gubbdagis i Sverige. hehe den var ny for meg 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 biler, film og musikk. Dog trur det er blitt mindre av musikk etter han er blitt far. Gavekort på X antall konserter? Ett eller annet heftig spesialverktøy til bilen? Gavekort i en klesforretning - for menn? 0 Siter
Gjest samantha and carrie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Gavekort på X antall konserter? Ett eller annet heftig spesialverktøy til bilen? Gavekort i en klesforretning - for menn? takk for forslag. Gavekort i herreforretning blir vel litt drøyt:) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ja, du er inne på noe der, spørs bare om stesønnen har ps2 evt om det blir han som blir å bruke den, men gode forslag:) Ja, men kanskje også sånn flott solseng til terrassen hadde vært noe? eller gassgrill? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hva slags interesser har han? Det er vanskelig å komme med forslag når man ikke vet om han er en bokorm, naturfreak eller elsker å skru. 0 Siter
Gjest samantha and carrie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ja, men kanskje også sånn flott solseng til terrassen hadde vært noe? eller gassgrill? gassgrill var slett ikke dumt, trur faktisk ikke de har det. Håper på mange gode forslag her:) 0 Siter
Gjest samantha and carrie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hva slags interesser har han? Det er vanskelig å komme med forslag når man ikke vet om han er en bokorm, naturfreak eller elsker å skru. biler og filmer 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 biler og filmer Verktøy eller noen gode filmer. 0 Siter
TrineE Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hva med en høytrykks-spyler? Så kan han vaske og stulle med bilen ;o) Ellers så er vel gass eller elektrisk grill en ide.. 0 Siter
Gjest samantha and carrie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hva med en høytrykks-spyler? Så kan han vaske og stulle med bilen ;o) Ellers så er vel gass eller elektrisk grill en ide.. høytrykkspyler har han, men om ikke, så hadde det vært en fin gave:) 0 Siter
flisa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 gassgrill var slett ikke dumt, trur faktisk ikke de har det. Håper på mange gode forslag her:) Hengekøye ---Hammock ---gressklipper - - hekksaks - - - 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.