Gå til innhold

bryllupsgave som mannfolk blir glad for

Anbefalte innlegg

Gjest samantha and carrie
Skrevet

Hengekøye ---Hammock ---gressklipper - - hekksaks - - -

Fine tips, men de har ikke egen hage, og verandaen er nok litt for liten til hammock, men jeg ønsker meg både hammock og hengekøye:)

Videoannonse
Annonse
bugge -jenta
Skrevet

Hva med en høytrykks-spyler? Så kan han vaske og stulle med bilen ;o)

Ellers så er vel gass eller elektrisk grill en ide..

Turutstyr, hvis han er en fjellets mann. Verktøy.

Gjest samantha and carrie
Skrevet

Turutstyr, hvis han er en fjellets mann. Verktøy.

han gikk på tur i gamle dager, men etter at han møtte sin nåværende kjærest har han overtatt hennes vaner og de innebærer overhodet ikke friluftsliv:)

bugge -jenta
Skrevet

han gikk på tur i gamle dager, men etter at han møtte sin nåværende kjærest har han overtatt hennes vaner og de innebærer overhodet ikke friluftsliv:)

Jaja, så lenge det varer da. Jeg gikk også turer i fjellet de første nyforelskede årene.

Om et par år er han nok i gang igjen...

Gjest LionQueen
Skrevet

biler og filmer

Har han noen favorittserier eller filmer? Hva med å kjøpe en slik gaveboks med mange CD-er. Feks James Bond-filmene eller Gudfaren?

sarah bernard
Skrevet

Spør ham hva han ønsker seg sånn cirka? :) Det må vel være lov.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.

Det høres nesten ut som om du misliker din kommende svigerinne?

Gjest carrie and samantha
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.

Det høres nesten ut som om du misliker din kommende svigerinne?

fordi jeg ønsker at min bror skal få noe han setter pris på? Det kaller jeg å overtolke:)

Skrevet

fordi jeg ønsker at min bror skal få noe han setter pris på? Det kaller jeg å overtolke:)

Tja, ikke bare derfor. Men du skrev noe om at hun nok fikk noe hun likte, og at han har overtatt hennes vaner, som ikke innebærer friluftsliv.

Vet ikke om jeg har overtolket, jeg? *S*

Skrevet

takk for forslag. Gavekort i herreforretning blir vel litt drøyt:)

Puh, godt å høre at du mener det!:-) Har lest nedover tråden her, og begynte å bli redd for at du hadde tenkt å kjøpe noe til din bror og ikke til paret. Det blir jo helt på trynet, for det er jo de to som par dere skal feire. Da bør også gaven være til begge. Noe til hjemmet hvis dere skal følge tradisjonen.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med din bror, men egentlig synes jeg vi kunne slutta med bryllupsgaver til folk som er godt etablerte. Meningen med dem var jo å hjelpe unge mennesker som manglet det meste med å sette bo. Nå har jo folk alt, og gjerne dobbelt opp også. Synes det hadde vært like bra om jeg fikk en innbetalingsblankett der jeg kunne gi kroner for å bidra til å finansiere partayet...

Gjest carrie and samantha
Skrevet

Tja, ikke bare derfor. Men du skrev noe om at hun nok fikk noe hun likte, og at han har overtatt hennes vaner, som ikke innebærer friluftsliv.

Vet ikke om jeg har overtolket, jeg? *S*

Er du en liten kranglefant:) Ønsket tips til gave som min bror kunne bli glad for og ikke om forholdet til min tilkommende svigersøster:):)

Skrevet

Er du en liten kranglefant:) Ønsket tips til gave som min bror kunne bli glad for og ikke om forholdet til min tilkommende svigersøster:):)

Nei, jeg er ikke en liten kranglefant, men lita er jeg iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...