Gjest tudelideisann Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 På jobben i fjor dukket det plutselig opp en tykk bunke med masse gratisbilletter fra NSB. De var ganske små og røde og kunne brukes på alle strekninger mellom Halden og Spikkestad en viss periode. Den gangen hadde jeg månedskort, men nå kommer det et par uker der jeg ikke har det. Er det noen som vet hvor man kan få tak i disse nå? Så en som hadde det på toget. Tviler på at de deler ut i luka på NSB liksom. Hvis noen har peiling blir jeg kjempeglad! (bor i Oslo-området) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ikke svar på spørsmålet ditt, men hvor ligger Spikkestad? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ikke svar på spørsmålet ditt, men hvor ligger Spikkestad? Ved Røyken. Utenfor Drammen. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ved Røyken. Utenfor Drammen. Går det tog derfra til Halden? Hvor går isåfall den ruta? Om Oslo? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.