Gjest dina2 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Er fryktelig stiv i hele kroppen og plages endel med ryggen. Har pga manglende tid sagt opp mitt medlemskap på sats. Har en cd hjemme om yoga. Noen som har erfaring med at det hjelper, vet jo at det skal det. Men trenger å høre at noen har god erfaring med det. i såfall hvor lenge må jeg praktisere før jeg merker framgang og hvor mange gang i uken? Gikk noen timer i vinter på yoga og flyt pilates, kjentes godt ut, men merket ikke noe framgang 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Spørs hva stivheten kommer av. Hodepine kommer av 40 ulike årsaker, krampe av 80, øresus av 40 ulike kjente. 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Yoga er kjempebra hvis du er stiv i kroppen. Anbefaler deg til å gå på et kurs først. Sjekk ut om at det er seriøst og bra. Yoga er bra for kroppen hvis det gjøres riktig. På et seriøst yogakurs får du mest sansynlig kjøpt ei god yogabok som følger hva du lærer på kurset. Vil anbefale å ta litt yoga hver dag. Jeg selv gikk på Trondheim yogasenter for mange år siden. Var kjempeheldig med instruktøren,-som har igjen gitt grobunn til god yoga hjemme. Lykke til! 0 Siter
Gjest fibrodama Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Tøy ut så ofte du orker og gidder. Akkurat som om du har trent. Det hjelper meg iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.