Gå til innhold

HP-laptop

Anbefalte innlegg

Gjest nypcnå!
Skrevet

Hei,

jeg vurderer å kjøpe ny pc, og har tittet litt på denne: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d65773&plid=65773

Noen som har erfaringer med denne typen eller tilsvarende fra HP? Det jeg lurer mest på er om den bråker mye (den jeg har nå fra Fujitsu Siemens har en sinnsyk vifte) og om vekten (3,4 kg) gjør den vanskelig å drasse rundt (har den ikke med meg på jobb hver dag, men innimellom). Ser i alle fall kult ut med 17 tommers skjerm.

Tar gjerne i mot alternative innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3,4 kg er definitivt for tungt til å drasse rundt på. Sleng fire melkekartonger i veska en dag og se hvor lenge du gidder å ha den over skulderen :)

Den beste løsningen, hvis det er aktuelt, er kanskje å skaffe en liten og lett laptop med mindre skjerm, og koble den til ekstern skjerm og mus/tastatur mens du er på jobben og/eller hjemme.

Skrevet

Jeg har ikke denne, men en annen HP som jeg er fornøyd med. Den veier 3,1 kg og er tung nok, men ikke for tung. I forhold til Azer, så bråker den mye, men jeg vet ikke i forhold til din. Det er ikke alltid den bråker heller.

Skrevet

Jeg har en Dell med 17,4" widescreen skjerm, tror min veier 3.1 kg om jeg husker riktig, men litt mer med det kraftigste batteriet. Det er helt klart deilig å ha en stor skjerm, men jeg ville nok valgt en mindre dersom jeg skulle hatt den med meg rundt en god del. Nå har jeg en jeg kan ta med ut på terrassen, bort i sofaen, ned i 1.etg., alt ettersom hvor jeg har lyst til å oppholde meg, evt. ta med til en venninne eller andre steder ved behov. Noe som ikke er så veldig ofte.

Dell har selvsagt også mindre og lettere laptop'er også. Du kan jo se på http://www.dell.no hvis du vil undersøke alternativer. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...