Gjest nypcnå! Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hei, jeg vurderer å kjøpe ny pc, og har tittet litt på denne: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d65773&plid=65773 Noen som har erfaringer med denne typen eller tilsvarende fra HP? Det jeg lurer mest på er om den bråker mye (den jeg har nå fra Fujitsu Siemens har en sinnsyk vifte) og om vekten (3,4 kg) gjør den vanskelig å drasse rundt (har den ikke med meg på jobb hver dag, men innimellom). Ser i alle fall kult ut med 17 tommers skjerm. Tar gjerne i mot alternative innspill! 0 Siter
citoyen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 3,4 kg er definitivt for tungt til å drasse rundt på. Sleng fire melkekartonger i veska en dag og se hvor lenge du gidder å ha den over skulderen Den beste løsningen, hvis det er aktuelt, er kanskje å skaffe en liten og lett laptop med mindre skjerm, og koble den til ekstern skjerm og mus/tastatur mens du er på jobben og/eller hjemme. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har ikke denne, men en annen HP som jeg er fornøyd med. Den veier 3,1 kg og er tung nok, men ikke for tung. I forhold til Azer, så bråker den mye, men jeg vet ikke i forhold til din. Det er ikke alltid den bråker heller. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har en Dell med 17,4" widescreen skjerm, tror min veier 3.1 kg om jeg husker riktig, men litt mer med det kraftigste batteriet. Det er helt klart deilig å ha en stor skjerm, men jeg ville nok valgt en mindre dersom jeg skulle hatt den med meg rundt en god del. Nå har jeg en jeg kan ta med ut på terrassen, bort i sofaen, ned i 1.etg., alt ettersom hvor jeg har lyst til å oppholde meg, evt. ta med til en venninne eller andre steder ved behov. Noe som ikke er så veldig ofte. Dell har selvsagt også mindre og lettere laptop'er også. Du kan jo se på http://www.dell.no hvis du vil undersøke alternativer. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.