Gå til innhold

Jeg skal på..

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

kostyme party om noen uker og tema er Hollywood stars. Jeg skal gå utkledd som Lara Croft, Tomb Raider.

Jeg har to spørsmål som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med.

1. Jeg er blond og det hadde vært veldig kult å kommet på festen med brunt hår så jeg lurer på om det går ann å spraye det brunt? Isåfall hvor får jeg kjøpt sånn spray? Det er viktig at det kan vaskes ut igjen. Glansvask og permanent farging er helt utelukket.

2. Jeg skal ha på med en topp som er ganske lik den på bilde men med bryterygg. Jeg har prøvd å ha på med stroppeløs bh under men det ble ikke så fint bak. Jeg kan såklart gå uten bh med puppene mine er ikke akkurat like store som Angelinas. Jeg vet det finnes bh'er som på en måte klistres fast foran, noen som skjønner hva jeg mener? Spørsmålet er bare hvor jeg får kjøpt det, og om det vil være fint.

På forhånd tusen takk for evnt svar :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• mrxx

4

• Mrs. Wallace

3

• DarkPink

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ogsaa vaert Lara Croft paa kostymeparty =)

Til ditt foerste spoersmaal vet jeg at det finnes haarfargemousse, som er en vask eller tre eller noe saant, men det kan vaere litt skummelt i og med at du er blond. Da kan det nok komme til aa sitte i litt lenger. Ellers saa husker jeg at for noen aar tilbake var "haarmascara" veldig populaert. Det saa ut som en mascaraboerste, bare at man farget haaret paa hodet med den, og det gikk helt bort etter en vask. Vet ikke hvor de har saant naa lenger, kanskje paa Nille?

Til spoersmaal nummer to, saa vet jeg hva du mener med saanne klistre-paa-pupper. De selges paa de fleste rene undertoysbutikker. Ikke HM, men saanne litt mer "fancy" undertoy-og-stroemper-butikker. Og kanskje ogsaa paa Nille. Har aldri forsoekt det selv, men jeg hadde bare konstant bekymra meg for at de skulle dette av eller sitte feil. Jeg anbefaler deg aa gaa saa komfortabelt som mulig saa du kan ha tankene andre steder - saa gaa uten! Selv om du ikke har angelinapupper saa er det baade kledelig, og gjoer ingenting i forhold til utkledningen om resten av kostymet er bra.

Haaper det var noe som helst til hjelp..

Skrevet

oioi... det var litt av et kostymevalg! :) Du er vel slank og sexy antar jeg. ;) Blir sikkert kult! Ville ikke turt å farga håret med mousse, for det går ikke ut igjen før etter noe uker. Hør på standard om de har hårspray med farge der (hvis du bor i Oslo?)

Ang. bh så vet jeg ikke om du kan klistre på bh.. men du får kjøpt sånn bryst-teip som du teiper under brystet så de virker fastere og større, tror de har det på H&M. Eller kan du bare ha en sportstopp i soprt under som du stapper sokker eller ballonger med vann i? :) Hadde vært kult!

Kos deg på party!

Skrevet

Vet det finnes en spray til å farge hår, tantebarna mine har brukt det.De brukte grønn og rosa da, men regner med det finnes i litt mer nøytrale farger også. Tror de kjøpte det på H&M. Eller kunne det rett og slett vært på Claes Olsson da?

Du har ikke en vanlig sportsbh med bryterrygg da? Og det finnes endel vanlige bh-er med bryterrygg også. Sett det på lindex iallefall.

Gjest Elextra
Skrevet

Wow! Tipper det nå danner seg bilde av deg hos mange av de mannlige DOL'erne :o).

Har ingen råd å komme med, dessverre. Hm, hvem skulle jeg vært på slik fest, tro?

Gjest Elextra
Skrevet

Skal du gå sånn??....dæven steike.....da må du sende bilde til meg:-))))

Dette var råsexy......*slurp*

Haha, presis som jeg tenkte, kfr. mitt innlegg over.

Skrevet

Haha, presis som jeg tenkte, kfr. mitt innlegg over.

Hehe.....vi er da menn:-)

Gjest Ellipse
Skrevet

Hva med parykk da?

Finnes jo også noen sånne bh´e med stropper som du kan "dra ned" og feste rundt magen og på alle mulige vis, sånn at ryggen blir bar.

Du blir sikkert en stilig Tomb Raider:)

serendipity
Skrevet

Jeg ville IKKE farget håret med sånn mousse, Det kan sitte i ganske lenge. Hva Bh angår så syntes jeg ikke det gjør noe om bh-struppene syntes om du bruker sånne silikon stropper. Evt. så finns det bh-stropper som du fester rundt livet.

Evt. kan du leie en parykk :-)

Lykke til, blir sikkert en kul fest :-)))

Gjest LionQueen
Skrevet

*misunnelig* Skulle ønske jeg hadde kropp til å gå kledd som Tomb Raider jeg. hehe...

Kjøp deg en parykk. Det finnes silikoninnlegg som blir veldig naturlig hvis du putter dem i BH'en. Får dem sikkert i undertøysforretninger.

Kos deg på festen! Har du taktikk for innpåslitne mannfolk da. ;-) Stakkars de andre jentene, blir vel ingen kavalerer igjen til dem, tenker jeg!

Skrevet

2. En velassortert undertøysbutikk bør ha klistre-på-BH.

Skrevet

Til ditt foerste spoersmaal vet jeg at det finnes haarfargemousse, som er en vask eller tre eller noe saant, men det kan vaere litt skummelt i og med at du er blond. Da kan det nok komme til aa sitte i litt lenger. Ellers saa husker jeg at for noen aar tilbake var "haarmascara" veldig populaert. Det saa ut som en mascaraboerste, bare at man farget haaret paa hodet med den, og det gikk helt bort etter en vask. Vet ikke hvor de har saant naa lenger, kanskje paa Nille?

Til spoersmaal nummer to, saa vet jeg hva du mener med saanne klistre-paa-pupper. De selges paa de fleste rene undertoysbutikker. Ikke HM, men saanne litt mer "fancy" undertoy-og-stroemper-butikker. Og kanskje ogsaa paa Nille. Har aldri forsoekt det selv, men jeg hadde bare konstant bekymra meg for at de skulle dette av eller sitte feil. Jeg anbefaler deg aa gaa saa komfortabelt som mulig saa du kan ha tankene andre steder - saa gaa uten! Selv om du ikke har angelinapupper saa er det baade kledelig, og gjoer ingenting i forhold til utkledningen om resten av kostymet er bra.

Angående hårmascara. Det kan ikke brukes til å farge hele håret med (med mindre man har ultrakort hår). Så skal man vel kjøpe 20 mascaraer og bruke 12 timer på det-minst.

Gjest theoline
Skrevet

Jeg var på Lindex på lørdag, og der kjøpte jeg meg en vanlig bh med bryterygg, så det finnes!

De hadde også sånne klistre på BH-er, så prøv Lindex du!!

Mary Poppins
Skrevet

Takk for informativt svar :)

Hårmascara husker jeg ja, men jeg har ganske mye hår så det vil nok være en litt for stor jobb å farge hele håret mitt med mascarabørste:) Men skal undersøke litt nærmere med sånn hårmousse:)

Ang klistre-på-bh er jeg litt enig med deg, sinnsykt kjedelig om de skulle dette av, men toppen er rimelig trang så sjansen er ikke så stor. Hmm jeg får gå med det litt hjemme først isåfall:)

Mary Poppins
Skrevet

Vet det finnes en spray til å farge hår, tantebarna mine har brukt det.De brukte grønn og rosa da, men regner med det finnes i litt mer nøytrale farger også. Tror de kjøpte det på H&M. Eller kunne det rett og slett vært på Claes Olsson da?

Du har ikke en vanlig sportsbh med bryterrygg da? Og det finnes endel vanlige bh-er med bryterrygg også. Sett det på lindex iallefall.

Ja det har jeg faktisk ikke tenkt på- bh med bryterygg altså, men ja det finnes jo! Det er verdt et forsøk:)

Ja det er sånn spray jeg mener, spray som finnes i alle mulig farger, men jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i det. Hennes har de ikke, der har jeg sett. Kanskje det finnes i noe slags kostyme butikk, spørsmålet er bare hvor jeg finner det..

Mary Poppins
Skrevet

oioi... det var litt av et kostymevalg! :) Du er vel slank og sexy antar jeg. ;) Blir sikkert kult! Ville ikke turt å farga håret med mousse, for det går ikke ut igjen før etter noe uker. Hør på standard om de har hårspray med farge der (hvis du bor i Oslo?)

Ang. bh så vet jeg ikke om du kan klistre på bh.. men du får kjøpt sånn bryst-teip som du teiper under brystet så de virker fastere og større, tror de har det på H&M. Eller kan du bare ha en sportstopp i soprt under som du stapper sokker eller ballonger med vann i? :) Hadde vært kult!

Kos deg på party!

Jeg bor desverre ikke i oslo, men i bergen, ellers var standard et godt tips for de har jo alt mulig rart.

Ang bryst-tape, har du prøvd det? Jeg er litt skeptisk til det. Jeg prøvde en gang bryst-tape som jeg hadde kjøpt i en undertøysbutikk og det ble bare rot, men jeg tok det sikkert på feil (hadde hastverk hehe).

Mary Poppins
Skrevet

Wow! Tipper det nå danner seg bilde av deg hos mange av de mannlige DOL'erne :o).

Har ingen råd å komme med, dessverre. Hm, hvem skulle jeg vært på slik fest, tro?

Hehe det stod mellom Lara Croft og Kill Bill. Kill Bill hadde vært sinnsykt kult men litt mye jobb med kostyme og det har jeg ikke så mye tid til nå som jeg er midt opp i eksamensperiode. Derfor ble det Lara Croft:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes vel noen puter du kan legge inn for å få Angelina-bryster?

Den tettsittende overdelen vil jo enkelt skjule dem. Det er jo ikke akkurat sånn at hun viser spesielt mye kløft. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...