Gå til innhold

Jeg skal på..

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Hva med parykk da?

Finnes jo også noen sånne bh´e med stropper som du kan "dra ned" og feste rundt magen og på alle mulige vis, sånn at ryggen blir bar.

Du blir sikkert en stilig Tomb Raider:)

Jeg har vurdert parykk, men hun har håret i sånn pariserflette og jeg vet ikke hvor fint det blir å få til med parykk. Dessuten har jeg ganske likt hår som henne bare at det er blondt (men ikke fullt så langt). Men jeg har tenkt å gå innom en parykk butikk å se litt.

Jeg vet hva slags bh du mener. Jeg har aldri prøvd det, men jeg tror jeg får ta med meg toppen min på hennes og prøve litt av hvert. Takk for tips:)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• mrxx

4

• Mrs. Wallace

3

• DarkPink

2

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ville IKKE farget håret med sånn mousse, Det kan sitte i ganske lenge. Hva Bh angår så syntes jeg ikke det gjør noe om bh-struppene syntes om du bruker sånne silikon stropper. Evt. så finns det bh-stropper som du fester rundt livet.

Evt. kan du leie en parykk :-)

Lykke til, blir sikkert en kul fest :-)))

Ja jeg tror festen blir ganske artig, spent på se hva andre har kledd seg ut som:)

Jeg har også hørt at det er veldig vanskelig å få fargen ut av håret igjen, og det er jeg livredd for.

Bh med silikon stropper blir nok ikke aktuelt, jeg synes det ubehagelig å gå med det og føler de skal gå i stykker hele tiden hehe. Men sånn bh med stropper rundt livet skal jeg prøve :)

Gjest Femur
Skrevet

Lekebutikker har hårsprayfarge. Er usikker på om jeg har sett i brun, med det finnes såfall i svart. Denne er det veldig lett å vaske ut (har selv prøvd rød og svart i blondt hår).

Har du toys'r'us i nærheten ville jeg sjekke der, men jeg har sett det på andre lekebutikker også.

Mary Poppins
Skrevet

*misunnelig* Skulle ønske jeg hadde kropp til å gå kledd som Tomb Raider jeg. hehe...

Kjøp deg en parykk. Det finnes silikoninnlegg som blir veldig naturlig hvis du putter dem i BH'en. Får dem sikkert i undertøysforretninger.

Kos deg på festen! Har du taktikk for innpåslitne mannfolk da. ;-) Stakkars de andre jentene, blir vel ingen kavalerer igjen til dem, tenker jeg!

"Kos deg på festen! Har du taktikk for innpåslitne mannfolk da. ;-) Stakkars de andre jentene, blir vel ingen kavalerer igjen til dem, tenker jeg!"

Hehe nåja det er nok en del andre jenter med ganske sexy kostymer vil jeg tro:) På en måte er jeg litt usikker på kostymen min selv om jeg har bestemt at jeg skal gå sånn. Det er bare det at Angelina er så råsexy så jeg har mye å leve opp til. Men jeg har prøvd kostymen så langt og jeg er fornøyd, ihvertfal nå som jeg har fått slanket av med de to kiloene jeg la på meg i påsken:)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg var på Lindex på lørdag, og der kjøpte jeg meg en vanlig bh med bryterygg, så det finnes!

De hadde også sånne klistre på BH-er, så prøv Lindex du!!

Lindex ja, flott da skal jeg gå dit, takk for tips :0)

Mary Poppins
Skrevet

Lekebutikker har hårsprayfarge. Er usikker på om jeg har sett i brun, med det finnes såfall i svart. Denne er det veldig lett å vaske ut (har selv prøvd rød og svart i blondt hår).

Har du toys'r'us i nærheten ville jeg sjekke der, men jeg har sett det på andre lekebutikker også.

Oi det har jeg ikke tenkt på! Lekebutikk var en god idé, takk skal du ha :)

Mary Poppins
Skrevet

Skal du gå sånn??....dæven steike.....da må du sende bilde til meg:-))))

Dette var råsexy......*slurp*

Tihi, jeg vet ikke om jeg blir like råsexy akkurat men jeg tror det blir bra. Har prøvd kostymen og jeg er veldig fornøyd:

Kankje jeg skal ta meg en tur til deg etter at festen er over? ;-)

Skrevet

Tihi, jeg vet ikke om jeg blir like råsexy akkurat men jeg tror det blir bra. Har prøvd kostymen og jeg er veldig fornøyd:

Kankje jeg skal ta meg en tur til deg etter at festen er over? ;-)

Selvsagt kommer du til meg etter festen, ikke noe å spørre om en gang:-)

Først sender du bilde som jeg kan kose meg med mens du er på festen, så kommer du selv etterpå.....det er bare genialt:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Så kult!

Jeg har brukt svart hårfargespray til en utkledningsfest en gang. Den vasket seg lett ut, så det var ikke noe problem. Kjøpte den på Standard (lekebutikk). Det eneste aberet var at den smittet av på puta om natta - gadd selvsagt ikke vaske den ut før jeg stupte i seng. ;o)

I forhold til BH: I flere av kjedebutikkene får du kjøpt sånne gjennomsiktige BH-stropper, Kanskje det er noe?

hare1365380455
Skrevet

Så kult!

Jeg har brukt svart hårfargespray til en utkledningsfest en gang. Den vasket seg lett ut, så det var ikke noe problem. Kjøpte den på Standard (lekebutikk). Det eneste aberet var at den smittet av på puta om natta - gadd selvsagt ikke vaske den ut før jeg stupte i seng. ;o)

I forhold til BH: I flere av kjedebutikkene får du kjøpt sånne gjennomsiktige BH-stropper, Kanskje det er noe?

Hun kan ha håndkle på puta. :)

hare1365380455
Skrevet

Det finnes nok farge som vaskes ut etter 1-2 vask; se på nille/hennes.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, det er lurt. Uansett ble det vasket bort greit fra putetrekket også, men jeg skvatt litt da jeg våknet dagen derpå. ;o)

Mary Poppins
Skrevet

Så kult!

Ja det er sånn hårfargespray jeg tenker på:) Men du har mørkt hår fra før av ikkesant? Siden jeg er så lys er jeg redd for at det blir et problem å få ut fargen igjen. Og standard har vi ikke i bergen, men det finnes andre kostyme- og lekebutikker jeg kan se i. Du husker ikke tilfeldigvis hva merke på sprayen het? (jeg vet det er en long shot men jeg spør likevel ;) )

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja det er sånn hårfargespray jeg tenker på:) Men du har mørkt hår fra før av ikkesant? Siden jeg er så lys er jeg redd for at det blir et problem å få ut fargen igjen. Og standard har vi ikke i bergen, men det finnes andre kostyme- og lekebutikker jeg kan se i. Du husker ikke tilfeldigvis hva merke på sprayen het? (jeg vet det er en long shot men jeg spør likevel ;) )

Jeg er ganske sikker på at det er denne jeg brukte (du finner den et stykke ned på siden, "Farget hårspray 125 ml"):

http://www.festmagasinet.no/sminke/sminke.htm

Da jeg brukte den svarte fargen, hadde jeg rødbrunt hår fra før. Fargen gikk ut med en gang, men det ble litt "seigt", så jeg tok en omgang hårkur og alt ble som før.

Det står jo på siden at lyst hår kanskje trenger flere vasker og at den ikke skal brukes på bleket hår (vet ikke om du har det), så du får vurdere selv om du tør. ;o)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det er denne jeg brukte (du finner den et stykke ned på siden, "Farget hårspray 125 ml"):

http://www.festmagasinet.no/sminke/sminke.htm

Da jeg brukte den svarte fargen, hadde jeg rødbrunt hår fra før. Fargen gikk ut med en gang, men det ble litt "seigt", så jeg tok en omgang hårkur og alt ble som før.

Det står jo på siden at lyst hår kanskje trenger flere vasker og at den ikke skal brukes på bleket hår (vet ikke om du har det), så du får vurdere selv om du tør. ;o)

Da spørs det om jeg tør. Håret mitt er ikke bleket men jeg har lyse striper som er farget, og jeg vet ikke om farging får går under betegnelse "andre preparater."

Men finner jeg en butikk som selger det så kan jeg spørre, forhåpentligvis har de peiling :)

Angelica :o)
Skrevet

Sove?

MP fester natta lang, hun. Trenger ikke sove ;)

Mary Poppins
Skrevet

Selvsagt kommer du til meg etter festen, ikke noe å spørre om en gang:-)

Først sender du bilde som jeg kan kose meg med mens du er på festen, så kommer du selv etterpå.....det er bare genialt:-)

"Først sender du bilde som jeg kan kose meg med mens du er på festen, så kommer du selv etterpå.....det er bare genialt:-)"

Hehe det høres ut som en ganske genial plan ja, jeg gleder meg allerede!

Forresten tar jeg min rolle som Lara Croft veldig seriøst så du har en røff natt i vente! ;-)

Gjest Femur
Skrevet

Da spørs det om jeg tør. Håret mitt er ikke bleket men jeg har lyse striper som er farget, og jeg vet ikke om farging får går under betegnelse "andre preparater."

Men finner jeg en butikk som selger det så kan jeg spørre, forhåpentligvis har de peiling :)

Jeg har brukt sprayhårfargen fra toys'r'us i bleiket hår. Hadde ingen problem med å vaske det ut. Eneste problemet var at håret blir litt seigt, men det renner bort av vann.

Det er lurt å bruke en god og tung fuktighetskur før du tar det opp i håret for å være helt sikker. Tørt hår tar til seg farge lettere.

Jeg brukte en gang hårfarge fra hennes som kunne vaskes ut etter 3 hårvasker. Den fargen måtte jeg gro ut igjen.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har brukt sprayhårfargen fra toys'r'us i bleiket hår. Hadde ingen problem med å vaske det ut. Eneste problemet var at håret blir litt seigt, men det renner bort av vann.

Det er lurt å bruke en god og tung fuktighetskur før du tar det opp i håret for å være helt sikker. Tørt hår tar til seg farge lettere.

Jeg brukte en gang hårfarge fra hennes som kunne vaskes ut etter 3 hårvasker. Den fargen måtte jeg gro ut igjen.

Oi interessant, takk for tips. Jeg har ikke bleket hår men jeg har lyse striper, men hvis du har prøvd sprayen på bleket hår så går det sikkert fint på mitt hår også. Eneste problemet er at toys 'r' us er et stykke unna der jeg bor, så det spørs om jeg rekker ta turen ut dit før festen, (festen er ikke før om 3 uker men er midt i eksamensperiode:( )

Skrevet

"Først sender du bilde som jeg kan kose meg med mens du er på festen, så kommer du selv etterpå.....det er bare genialt:-)"

Hehe det høres ut som en ganske genial plan ja, jeg gleder meg allerede!

Forresten tar jeg min rolle som Lara Croft veldig seriøst så du har en røff natt i vente! ;-)

Jeg er godt trent, er i god form, har erfaring og er en slu gammel rev,så dette skal nok gå bra, så det er bare å slå deg løs alt du orker, så får vi se hvem som ligger der som et slakt om morgenen:-)

Jeg er klar som et egg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...