Gå til innhold

FU: Ønsker du deg en annen jobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

13

• Prozak

9

• Ugga Bugga

3

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg drømte om å bli fast ansatt her, etter å ha vært vikar noen år.

Jeg kommer nok til å være her noen år.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Hehe, veldig saklig undersøkelse. Selvagt skulle jeg ønske å være Formel 1-fører istedet for det jeg er i dag....

Skrevet

Hehe, veldig saklig undersøkelse. Selvagt skulle jeg ønske å være Formel 1-fører istedet for det jeg er i dag....

Er formel 1-fører en stilling? Er ikke det bare en hobby da, ved siden av evt. annen jobb?

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Er formel 1-fører en stilling? Er ikke det bare en hobby da, ved siden av evt. annen jobb?

Ja, Michael Schumacher jobber som revisor til vanlig

Skrevet

Ja, Michael Schumacher jobber som revisor til vanlig

Trodde han var frisør, jeg...

Skrevet

Profesjonelle sportsutøvere i verdensklasse har det jo selvfølgelig som jobb.

"..........................................."

Skrevet

Profesjonelle sportsutøvere i verdensklasse har det jo selvfølgelig som jobb.

"..........................................."

Nei, de har det som en hobby som de er så heldige at de kan leve av.

I en jobb gjør man noe som blir sett på som (samfunns)nyttig, mens idrettsutøvere, på profesjonelt nivå kun utøver hobbyen sin, som de tilfeldigvis er blitt så gode i at de kan leve av det. En toppidrettsutøvers prestasjoner kan neppe sees på som spesielt nyttig for andre enn utøverens egen selvfølelse og bankkonto.

Slik definerer jeg det :o)

Skrevet