Gå til innhold

Før 1995 ?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Før 1995 - hva gjorde folk i den tiden som vi nå bruker på å sitte på nettet?

Hva gjør dette med nettet med oss?

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym dol'er siden 1999
Skrevet

Jeg leste masse bøker, gjorde håndarbeid og så TV.

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg leste masse bøker, gjorde håndarbeid og så TV.

Er det ikke mer givende egentlig, å lese bøker og gjøre håndverk? Eller?

Gjest anonym dol'er siden 1999
Skrevet

Er det ikke mer givende egentlig, å lese bøker og gjøre håndverk? Eller?

Jo, det er mer givende. Men det hender fremdeles jeg sluker en bok eller to. Men håndarbeid er det totalt slutt på.

Skrevet

Folk kastet vel bort tiden på andre ting, TV, ukeblader, radio.

Jeg lurer mer på hva folk gjorde før TV og radio kom.

sarah bernard
Skrevet

jeg sattet å ventet på det.

hehe

Skrevet

Jeg var mer ute med venner. Var bare 13 da jeg begynte å bruke internett i 95, så før dette gikk jeg på barneskolen og da var jeg mye ute og lekte med venner etter skoletid og sånn.

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Da leste folk ukeblader, drev kanskje mer med håndarbeid og leste mer bøker.

Gjest prust
Skrevet

Jeg hadde dilla på å spille Tetris på PC'en i 1994-95-96. Var helt hekta, like hekta som jeg er nå på DOL :-)

Ellers strikket jeg en del, og leste litt bøker. Studerte på den tida, så jeg hadde jo det hengende over meg hele tiden.

Synes forøvrig jeg har god tid til både jobb, venner, barn og mann. Husarbeidet er jeg sløv med, men det har jeg alltid vært. Burde også lest litt mer bøker.

Skrevet

Frem til våren 1996 husker jeg at jeg hatet pcn til eksen som pesten. Ble skitsur da han satt på den på halvtimesvis (!) etter jobb, det var jo så asosialt!!

Jeg var mye flinkere til å være utendørs, trente mere, var ivrigere til å bake, lage trolldeig, sy, tegne... og puslet veldig mye med å sette bilder inn i album. I disse digitale tider er det sjelden jeg får framkalt bilder, men jeg håper jeg klarer å skjerpe meg der.

Ungene elsker nemlig albumene jeg laget og skrev kommentarer i fra de var små...

Skrevet

Så på TV tenker jeg. Jeg var bare 12 år i 1995 og var ute og lekte. Når jeg ikke er på internett nå er driver jeg med håndarbeid, leser en del, ser på TV, lager god mat og andre huslige og ikke-huslige aktiviteter.

Skrevet

Jeg var mer ute med venner. Var bare 13 da jeg begynte å bruke internett i 95, så før dette gikk jeg på barneskolen og da var jeg mye ute og lekte med venner etter skoletid og sånn.

Ja også trente jeg svømming og håndball, og spilte data (alley cat og digger og mange andre gode gamle dataspill). Så seff også en del tv og leste, men det gjør jeg enda :P

Gjest a survivor
Skrevet

jeg sattet å ventet på det.

Hva ventet du på?

Gjest a survivor
Skrevet

Folk kastet vel bort tiden på andre ting, TV, ukeblader, radio.

Jeg lurer mer på hva folk gjorde før TV og radio kom.

Ja, hva gjorde folk før tv'en kom?

Skrevet

Jeg festa som en gal, gikk mye på kaféer og kino, besøkte venner og prøvde å rekke å være litt sammen med kjæresten.

Det var vel i -96 jeg kom meg på nett og oppdaga Dol. Siden har jeg bodd her, og jeg kan ikke huske sist jeg var på kino:-/

Gjest abrahamsen
Skrevet

Så på TV. Malte akvareller, sydde stygge lappeputer, las bøker, hadde venner på besøk.

Gjest a survivor
Skrevet

Så på TV. Malte akvareller, sydde stygge lappeputer, las bøker, hadde venner på besøk.

Gjør du ikke noe av dette nå eller?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Gjør du ikke noe av dette nå eller?

Jo, jeg leser og ser fortsatt på TV. Har venner på besøk, men langt ifra så ofte som før desverre.

Skrevet

Så på tv og så på tv, tror jeg. Jeg leste kanskje litt mer. Jeg tror ikke databruken min går ut over noe annet enn tvtitting selv om jeg synes jeg ser endel tv nå også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...