Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Før 1995 - hva gjorde folk i den tiden som vi nå bruker på å sitte på nettet? Hva gjør dette med nettet med oss? 0 Siter
Gjest anonym dol'er siden 1999 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg leste masse bøker, gjorde håndarbeid og så TV. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg leste masse bøker, gjorde håndarbeid og så TV. Er det ikke mer givende egentlig, å lese bøker og gjøre håndverk? Eller? 0 Siter
Gjest anonym dol'er siden 1999 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Er det ikke mer givende egentlig, å lese bøker og gjøre håndverk? Eller? Jo, det er mer givende. Men det hender fremdeles jeg sluker en bok eller to. Men håndarbeid er det totalt slutt på. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Folk kastet vel bort tiden på andre ting, TV, ukeblader, radio. Jeg lurer mer på hva folk gjorde før TV og radio kom. 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg var mer ute med venner. Var bare 13 da jeg begynte å bruke internett i 95, så før dette gikk jeg på barneskolen og da var jeg mye ute og lekte med venner etter skoletid og sånn. 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Da leste folk ukeblader, drev kanskje mer med håndarbeid og leste mer bøker. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg hadde dilla på å spille Tetris på PC'en i 1994-95-96. Var helt hekta, like hekta som jeg er nå på DOL :-) Ellers strikket jeg en del, og leste litt bøker. Studerte på den tida, så jeg hadde jo det hengende over meg hele tiden. Synes forøvrig jeg har god tid til både jobb, venner, barn og mann. Husarbeidet er jeg sløv med, men det har jeg alltid vært. Burde også lest litt mer bøker. 0 Siter
Line Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Frem til våren 1996 husker jeg at jeg hatet pcn til eksen som pesten. Ble skitsur da han satt på den på halvtimesvis (!) etter jobb, det var jo så asosialt!! Jeg var mye flinkere til å være utendørs, trente mere, var ivrigere til å bake, lage trolldeig, sy, tegne... og puslet veldig mye med å sette bilder inn i album. I disse digitale tider er det sjelden jeg får framkalt bilder, men jeg håper jeg klarer å skjerpe meg der. Ungene elsker nemlig albumene jeg laget og skrev kommentarer i fra de var små... 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Så på TV tenker jeg. Jeg var bare 12 år i 1995 og var ute og lekte. Når jeg ikke er på internett nå er driver jeg med håndarbeid, leser en del, ser på TV, lager god mat og andre huslige og ikke-huslige aktiviteter. 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg var mer ute med venner. Var bare 13 da jeg begynte å bruke internett i 95, så før dette gikk jeg på barneskolen og da var jeg mye ute og lekte med venner etter skoletid og sånn. Ja også trente jeg svømming og håndball, og spilte data (alley cat og digger og mange andre gode gamle dataspill). Så seff også en del tv og leste, men det gjør jeg enda 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 jeg sattet å ventet på det. Hva ventet du på? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Folk kastet vel bort tiden på andre ting, TV, ukeblader, radio. Jeg lurer mer på hva folk gjorde før TV og radio kom. Ja, hva gjorde folk før tv'en kom? 0 Siter
tonie Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg festa som en gal, gikk mye på kaféer og kino, besøkte venner og prøvde å rekke å være litt sammen med kjæresten. Det var vel i -96 jeg kom meg på nett og oppdaga Dol. Siden har jeg bodd her, og jeg kan ikke huske sist jeg var på kino:-/ 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Så på TV. Malte akvareller, sydde stygge lappeputer, las bøker, hadde venner på besøk. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Så på TV. Malte akvareller, sydde stygge lappeputer, las bøker, hadde venner på besøk. Gjør du ikke noe av dette nå eller? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Gjør du ikke noe av dette nå eller? Jo, jeg leser og ser fortsatt på TV. Har venner på besøk, men langt ifra så ofte som før desverre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Så på tv og så på tv, tror jeg. Jeg leste kanskje litt mer. Jeg tror ikke databruken min går ut over noe annet enn tvtitting selv om jeg synes jeg ser endel tv nå også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.