Gå til innhold

Før 1995 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjorde folk før tv'en kom?

Det var den gang folk gikk på besøk til hverandre uten å ringe først og man alltid var velkommen.

Jeg hørte barnetimen på radio og fikk lørdagsgodteri og en liten flaske Solo.

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Det var den gang folk gikk på besøk til hverandre uten å ringe først og man alltid var velkommen.

Jeg hørte barnetimen på radio og fikk lørdagsgodteri og en liten flaske Solo.

Hvorfor går ikke folk lengre på besøk uten å ringe først? Snodige greier....

Skrevet

Hvorfor går ikke folk lengre på besøk uten å ringe først? Snodige greier....

Jeg vet ikke.

Kanskje de tror de kommer ubeleilig. Jeg er veldig glad i besøk men etterat jeg flyttet rundt et hjørne og folk må gå 200 m lenger er det ingen som stikker innom. Helt utrolig egentlig.

Gjest a survivor
Skrevet

internett .)

hva mener du med internett? internettet kom jo lenge før 1995...

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg vet ikke.

Kanskje de tror de kommer ubeleilig. Jeg er veldig glad i besøk men etterat jeg flyttet rundt et hjørne og folk må gå 200 m lenger er det ingen som stikker innom. Helt utrolig egentlig.

Ja helt utrolig. Men går du selv på uanmeldte besøk? Jeg er jo for dårlig på det selv også....

Skrevet

Ja helt utrolig. Men går du selv på uanmeldte besøk? Jeg er jo for dårlig på det selv også....

Nei, jeg kommer ikke inn til noen jeg, altfor mange trapper og ingen heiser her i Oslo.

Skrevet

hva mener du med internett? internettet kom jo lenge før 1995...

ikke til meg ;)

Skrevet

Hmm da var jeg ca 15 år.

Leste endel bøker husker jeg, var mye mer sosial enn jeg var nå. Så mye mer på tv.

Nå leser jeg nesten aldri bøker lenger, ser lite på tv, men er fortsatt sosial av meg ;)

Gjest a survivor
Skrevet

Nei, jeg kommer ikke inn til noen jeg, altfor mange trapper og ingen heiser her i Oslo.

hva er galt med trapper?

Skrevet

hva er galt med trapper?

De er lite rullestolvennlige :o)

Gjest a survivor
Skrevet

De er lite rullestolvennlige :o)

Akkurat ja! Tenkte litt på det ja. Men da skjønner jeg! Dere har sannelig mange hindringer som man ikke tenker på!

Skrevet

Akkurat ja! Tenkte litt på det ja. Men da skjønner jeg! Dere har sannelig mange hindringer som man ikke tenker på!

Trapper er noe dritt for å si det enkelt og de er jammen meg alle steder :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...