Dorthe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ja, hva gjorde folk før tv'en kom? Det var den gang folk gikk på besøk til hverandre uten å ringe først og man alltid var velkommen. Jeg hørte barnetimen på radio og fikk lørdagsgodteri og en liten flaske Solo. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det var den gang folk gikk på besøk til hverandre uten å ringe først og man alltid var velkommen. Jeg hørte barnetimen på radio og fikk lørdagsgodteri og en liten flaske Solo. Hvorfor går ikke folk lengre på besøk uten å ringe først? Snodige greier.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hvorfor går ikke folk lengre på besøk uten å ringe først? Snodige greier.... Jeg vet ikke. Kanskje de tror de kommer ubeleilig. Jeg er veldig glad i besøk men etterat jeg flyttet rundt et hjørne og folk må gå 200 m lenger er det ingen som stikker innom. Helt utrolig egentlig. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 internett .) hva mener du med internett? internettet kom jo lenge før 1995... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg vet ikke. Kanskje de tror de kommer ubeleilig. Jeg er veldig glad i besøk men etterat jeg flyttet rundt et hjørne og folk må gå 200 m lenger er det ingen som stikker innom. Helt utrolig egentlig. Ja helt utrolig. Men går du selv på uanmeldte besøk? Jeg er jo for dårlig på det selv også.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ja helt utrolig. Men går du selv på uanmeldte besøk? Jeg er jo for dårlig på det selv også.... Nei, jeg kommer ikke inn til noen jeg, altfor mange trapper og ingen heiser her i Oslo. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 hva mener du med internett? internettet kom jo lenge før 1995... ikke til meg 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hmm da var jeg ca 15 år. Leste endel bøker husker jeg, var mye mer sosial enn jeg var nå. Så mye mer på tv. Nå leser jeg nesten aldri bøker lenger, ser lite på tv, men er fortsatt sosial av meg 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Nei, jeg kommer ikke inn til noen jeg, altfor mange trapper og ingen heiser her i Oslo. hva er galt med trapper? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 hva er galt med trapper? De er lite rullestolvennlige ) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 De er lite rullestolvennlige ) Akkurat ja! Tenkte litt på det ja. Men da skjønner jeg! Dere har sannelig mange hindringer som man ikke tenker på! 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Akkurat ja! Tenkte litt på det ja. Men da skjønner jeg! Dere har sannelig mange hindringer som man ikke tenker på! Trapper er noe dritt for å si det enkelt og de er jammen meg alle steder ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.