Gå til innhold

Hjelp! Oversetting Norsk-Engelsk

Anbefalte innlegg

tara21365380985
Skrevet

Vet noen om et godt oversettelsesprogram på nett, som er GRATIS! Sånn at det blir høvelig bra oversatt. Holder på med ei ræva-pyton engelsk oppgave:( som til alt overmål skal sendes inn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke programmer som oversetter ordentlig, enkelt og greit. For jeg regner med at du tenker på å oversette hele setninger, og ikke ord?

"............................................."

tara21365380985
Skrevet

Det finnes ikke programmer som oversetter ordentlig, enkelt og greit. For jeg regner med at du tenker på å oversette hele setninger, og ikke ord?

"............................................."

Vet at det ikke blir helt ordentlig, men det blir til litt hjelp for meg..Det er så sinnsykt mye jeg har skrevet nemlig..Angrer nå for at jeg ikke begynnte å skrive på engelsk med den gang...jaja-Lett å være etterpåklok.

Skrevet

Vet at det ikke blir helt ordentlig, men det blir til litt hjelp for meg..Det er så sinnsykt mye jeg har skrevet nemlig..Angrer nå for at jeg ikke begynnte å skrive på engelsk med den gang...jaja-Lett å være etterpåklok.

Begynn på nytt og skriv alt på nytt på engelsk. Oversetting nytter ikke. Norske fraser og uttrykk kan ikke oversettes direkte.

tara21365380985
Skrevet

Begynn på nytt og skriv alt på nytt på engelsk. Oversetting nytter ikke. Norske fraser og uttrykk kan ikke oversettes direkte.

ja, har funnet ut jeg må det ja:( faen og...Heldig for meg at jeg har ei engelsk venninne..Jeg er så dårliiig i engelsk.Men jeg skal prøve å få til litt da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...