sarah bernard Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Takk for svar! Bare hyggelig. Lykke til! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Å herregud... Koseklemse????!!!! Ja-ja, forundrer meg i grunnen ikke. Synes forresten at disse helsestudioinstruktørene er noen skikkelige raringer, ja. Jeg har jo vært innom noen i løpet av mitt voksne liv, og uten unntak har de blitt a) forbauset over at jeg kan være "så sterk" og sjokkert over at jeg blir skikkelig svett. Ja-ja. Nei, jeg har ville heller ikke satt penga mine på instruktørene på de store studioene. Det beste er mindre studioer med et byggermiljø. En kan si mye om dem, men de vet hvordan man trener og får resultater. Det gjør ikke instruktørene på Sats. De er mest opptatt av at du skal kose deg på treninga - ha det hyggelig, og svært mange av dem er særdeles inkompetente. Jeg har trent på SATS siden midten av 90-tallet, så jeg vet hva jeg snakker om. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva gjør du når du _ikke_ trener? Sitter du mye stille? Tror faktisk generelt høyt aktivitetsnivå har mer å si for det totale kaloriforbruket enn en treningsøkt nå og da. Selv spiser jeg _masse_, men har to små barn og er tilnærmet konstant i aktivitet, selv om jeg dessverre ikke får trent. Slankekurer er imidlertid unødvendig for tiden ). 0 Siter
Gjest hvorforhvorfor? Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva gjør du når du _ikke_ trener? Sitter du mye stille? Tror faktisk generelt høyt aktivitetsnivå har mer å si for det totale kaloriforbruket enn en treningsøkt nå og da. Selv spiser jeg _masse_, men har to små barn og er tilnærmet konstant i aktivitet, selv om jeg dessverre ikke får trent. Slankekurer er imidlertid unødvendig for tiden ). Jeg sitter en del stille, for jeg studerer. Det er litt vanskelig å løpe rundt med boka. :-) Men jeg sykler og går en del når andre kjører, jeg har nemlig ikke bil. 0 Siter
Gjest hvorforhvorfor? Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Bare hyggelig. Lykke til! Takk! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg sitter en del stille, for jeg studerer. Det er litt vanskelig å løpe rundt med boka. :-) Men jeg sykler og går en del når andre kjører, jeg har nemlig ikke bil. Jeg jobber også fullt, og har et forholdsvis stillesittende yrke. Men på fritiden derimot..., sitter sjelden ned før kl. 21.30 på kvelden. 0 Siter
Gjest hvorforhvorfor? Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg jobber også fullt, og har et forholdsvis stillesittende yrke. Men på fritiden derimot..., sitter sjelden ned før kl. 21.30 på kvelden. Jeg ønsker meg barn, men det blir ikke akkurat nå. Men jeg passer en del barn nå og da og vet det innebærer mye løping. :-) 0 Siter
Speak Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg vet. De tror de vil bli forandre seg til kvinnelige Terminator-utgaver hvis de tar i for hardt. Utrolig. Men det er mange treningsinstruktører som skal få lov til å ta på seg mye av skylda. På studioer som Sats og Elexia er det viktigere at kundene koseklemser på treninga enn at de faktisk svetter og sliter og får resultater. *Gapskratter* Utrolig sant det der. Trener litt sammen med ei som pucher seg skikkelig, og vi blir sett på som om vi er noen skikkelige raringer. Med unntak av den beste treneren der nede. Han bare oppmuntrer:-) Og etter 5 år (for mange år siden) med tung trening 3 ganger i uka kan jeg skrive under på at man ikke blir Terminatorer slik uten videre. Men litt vil det jo (heldigvis) vises:-) Trodde liksom det var bonusen for hard trening jeg da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Men mange har det. Etter mange år på helsestudio vil jeg si at mellom 90 og 100 % av jentene jeg har sett i løpet av mine år like gjerne kunne trent aerobik. De trener så feil at de like gjerne kunne latt være. Man skal slite. Tull og tøys, det finnes mange andre grunner til å trene enn å få synlige muskler. Selv savner jeg sårt følelsen av en sterkere kropp. Om jeg trener og får en sterkere kropp er en penere kropp en ekstra bonus, men ikke det avgjørende. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ønsker meg barn, men det blir ikke akkurat nå. Men jeg passer en del barn nå og da og vet det innebærer mye løping. :-) For ikke å snakke om rydding, klesvask etc. *sukk*. 0 Siter
Gjest hvorforhvorfor? Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 For ikke å snakke om rydding, klesvask etc. *sukk*. :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Nei, jeg har ville heller ikke satt penga mine på instruktørene på de store studioene. Det beste er mindre studioer med et byggermiljø. En kan si mye om dem, men de vet hvordan man trener og får resultater. Det gjør ikke instruktørene på Sats. De er mest opptatt av at du skal kose deg på treninga - ha det hyggelig, og svært mange av dem er særdeles inkompetente. Jeg har trent på SATS siden midten av 90-tallet, så jeg vet hva jeg snakker om. Ja, det er forbausende mange (overvektige, utrente) kvinner som forventer å bli slanke og spenstige bare ved å være tilstede på treningsstudio... Også vil man jo ikke ha det vondt, må vite... Nåh, jeg driter egentlig i dem, jeg, og kjører mitt eget løp! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 *Gapskratter* Utrolig sant det der. Trener litt sammen med ei som pucher seg skikkelig, og vi blir sett på som om vi er noen skikkelige raringer. Med unntak av den beste treneren der nede. Han bare oppmuntrer:-) Og etter 5 år (for mange år siden) med tung trening 3 ganger i uka kan jeg skrive under på at man ikke blir Terminatorer slik uten videre. Men litt vil det jo (heldigvis) vises:-) Trodde liksom det var bonusen for hard trening jeg da. Det er godt det fortsatt finnes noen sånne instruktører igjen på de større studioene. Begynner å bli en del år siden jeg sist så noen sånne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Tull og tøys, det finnes mange andre grunner til å trene enn å få synlige muskler. Selv savner jeg sårt følelsen av en sterkere kropp. Om jeg trener og får en sterkere kropp er en penere kropp en ekstra bonus, men ikke det avgjørende. Nå er det fint liten forskjell på hvordan man skal trene for å bli sterkere og hvordan man skal trene for å utvikle muskelen synlig. De fleste som trener er uansett ute etter å se bedre ut, men det er klart det finnes andre grunner til å trene - og jeg er selvfølgelig klar over at folk med f.eks. ulike skader ikke kan presse seg maksimalt. 0 Siter
Speak Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det er godt det fortsatt finnes noen sånne instruktører igjen på de større studioene. Begynner å bli en del år siden jeg sist så noen sånne. Skriver under på det. Denne herremannen sier at dersom du klarer alle reppa på alle setta, da har du altfor lette vekter. Og da hjelper det ikke om du er aldri så mye kvinnfolk. (Jeg må innrømme at han har sett på meg et par ganger, og kommet bort og lagt på mer uten å si noe. Litt artig da:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Skriver under på det. Denne herremannen sier at dersom du klarer alle reppa på alle setta, da har du altfor lette vekter. Og da hjelper det ikke om du er aldri så mye kvinnfolk. (Jeg må innrømme at han har sett på meg et par ganger, og kommet bort og lagt på mer uten å si noe. Litt artig da:-) Sånn burde alle gjøre! Men hvis fyren fortsetter sånn og studioet er SATS - er det nærliggende å tro han snart får sparken. 0 Siter
Speak Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Sånn burde alle gjøre! Men hvis fyren fortsetter sånn og studioet er SATS - er det nærliggende å tro han snart får sparken. Nei, det er IKKE S.A.T.S. Det er Family Sports Club. Dersom han får sparken blir vi nok mange som skriker høyt. Han er helt fantastisk. Masse kunnskap. Veldig fokusert og pusher hardt. Men det ser ut som om han ser an menneskene også. Han vet at jeg tåler (og liker) at han pusher:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.