Moraki Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Kan jeg få tak i p-piller uten å gå til fastlegen min? Jeg er ikke i mitt nærområde for tiden, og har behov for disse. Kan man få dette på eventuell legevakt på stedet jeg er, eller må man i såfall på legevakten i området man kommer fra? 0 Siter
Gjest margarethe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ring fastlegen din og be ham fakse resept på pillene dine til nærmeste apotek. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Ring fastlegen din og be ham fakse resept på pillene dine til nærmeste apotek. Kan fastlegen min gjøre det selv om jeg aldri har vært hos han før? 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du kan bestille time hos en annen enn din fastlege, men regn med ventetid. Du skal ikke bruke legevakta til å få p-piller. 0 Siter
Gjest margarethe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Kan fastlegen min gjøre det selv om jeg aldri har vært hos han før? Nei, du må jo ha vært der før og ha fått resept på de før. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Kan fastlegen min gjøre det selv om jeg aldri har vært hos han før? Han kan ikke det. Legen skal måle blodtrykket ditt før du kan få p-piller. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Nei, du må jo ha vært der før og ha fått resept på de før. Jeg har nettopp byttet fastlege, og derfor har jeg ikke vært hos den nye før. Jeg har brukt p-piller før, min tidligere fastlege vet dette. Blodtrykket mitt er veldig fint. 0 Siter
Gjest margarethe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har nettopp byttet fastlege, og derfor har jeg ikke vært hos den nye før. Jeg har brukt p-piller før, min tidligere fastlege vet dette. Blodtrykket mitt er veldig fint. Da burde det da være ok, men kommer sikkert an på legen. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har nettopp byttet fastlege, og derfor har jeg ikke vært hos den nye før. Jeg har brukt p-piller før, min tidligere fastlege vet dette. Blodtrykket mitt er veldig fint. Hvis du får den gamle legen din til å sende journalen til den nye, vil denne sikkert gi deg en resept med mindre det er over ett år siden sist du var til kontroll. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Er det en helsestasjon i nærheten? 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Er det en helsestasjon i nærheten? Ja, det er en helsestasjon i nærheten. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ja, det er en helsestasjon i nærheten. Noen helsestasjoner gjør det, du kan jo ringe og spørre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.