Gjest magedamen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har en god stund hatt litt vondt i magen på siden, sånn at jeg en kort tid spekulerte om det kunne være en blindtarmbetennelse, men det var ikke vondt "nok". En slags murring liksom. Så har det gått litt over og nå kjenner jeg samme murring på andre siden. Kan kjenne det på begge sidene innimellom. Hva kan det være? Egglederne? Går på p-piller og har gjort det i "alle år". Føler ikke det er nok til å gå til legen for. 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du sier jo ikke hvilken side!!!! Venstre er tarmen, har du vondt der er det sikkert bare forstoppelse. 0 Siter
Gjest magedamen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du sier jo ikke hvilken side!!!! Venstre er tarmen, har du vondt der er det sikkert bare forstoppelse. Som jeg skrev hadde jeg først vondt i siden så jeg trodde det var blindtarmen, altså høyre. Og så skiftet det side. Altså venstre. Leste du ikke det jeg skrev? 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Som jeg skrev hadde jeg først vondt i siden så jeg trodde det var blindtarmen, altså høyre. Og så skiftet det side. Altså venstre. Leste du ikke det jeg skrev? Eh! Nå har jeg lest det igjen, og du skriver fremdeles ikke hvilken side du snakker om! Men venstre, masser der du har vondt, så vips så kommer dritter. Vondt i høyre, så ville jeg ha sett det ann en dag. 0 Siter
Gjest magedamen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Eh! Nå har jeg lest det igjen, og du skriver fremdeles ikke hvilken side du snakker om! Men venstre, masser der du har vondt, så vips så kommer dritter. Vondt i høyre, så ville jeg ha sett det ann en dag. Er du helt blind? Jeg skrev jo at jeg mistenkte blindtarmbetennelse, alle vet at den er på høyre siden. Så skrev jeg at det byttet side, og nå er litt vondt på begge sider. Hvilke fler sider finnes? Foran og bak? Nei. Jeg har også svart deg med et oppklarende innlegg (teskje innlegg), og begynner nå å tro at du troller med meg! 0 Siter
Gjest magedamen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Eh! Nå har jeg lest det igjen, og du skriver fremdeles ikke hvilken side du snakker om! Men venstre, masser der du har vondt, så vips så kommer dritter. Vondt i høyre, så ville jeg ha sett det ann en dag. I tillegg så skrev jeg at det har vært slik en god stund, les da flere uker, så å gi det en dag hjelper neppe. 0 Siter
Gjest novum Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Er du helt blind? Jeg skrev jo at jeg mistenkte blindtarmbetennelse, alle vet at den er på høyre siden. Så skrev jeg at det byttet side, og nå er litt vondt på begge sider. Hvilke fler sider finnes? Foran og bak? Nei. Jeg har også svart deg med et oppklarende innlegg (teskje innlegg), og begynner nå å tro at du troller med meg! Jøss, hyggelig du da! Pms? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Blindtarmbetennelse starter somregel med smerter i navleområdet før du kjenner det i høyre siden... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Er du helt blind? Jeg skrev jo at jeg mistenkte blindtarmbetennelse, alle vet at den er på høyre siden. Så skrev jeg at det byttet side, og nå er litt vondt på begge sider. Hvilke fler sider finnes? Foran og bak? Nei. Jeg har også svart deg med et oppklarende innlegg (teskje innlegg), og begynner nå å tro at du troller med meg! Hvor mange nick har du? Denne tonen kjenner jeg igjen. 0 Siter
Gjest magedamen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvor mange nick har du? Denne tonen kjenner jeg igjen. Nå er det du som er trollet her da. Enten det eller så kan du ikke lese. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.