Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg har SÅ vanvittig lyst på det huset! Det er en hel tomannsbolig, med utleie i første etasje...

Gi meg gode råd da, om hvordan jeg kan slu meg unna og gå seirende ut av budrunden?

*Krysser fingre, armer og tær*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

26

• Lillemus

7

• Sofline

6

• mil1365380270

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

By høyest... :-)

Vær blid og hyggelig mot selger hvis det er h*n som viser frem huset og ikke selger. Vis at du er interessert.

Gjest soldier
Skrevet

By høyest... :-)

Vær blid og hyggelig mot selger hvis det er h*n som viser frem huset og ikke selger. Vis at du er interessert.

Det skulle vel kanskje være "megler" til sist i første setningen? Slik det står nå blir det litt forvirrende...;)

Skrevet

Hvis du ikke tåler renteøkning så bør du la være.

Skrevet

Det skulle vel kanskje være "megler" til sist i første setningen? Slik det står nå blir det litt forvirrende...;)

Øh... ja... :-)

Skrevet

Mon tro hun ikke har tenkt over det.

Skrevet

Jeg tåler renteøkningen. I verste fall er det jo bare å selge igjen, uten nevneverdig tap :)

Skrevet

Mon tro hun ikke har tenkt over det.

Hehe.. kan tenkes at jeg har tenkt over det, gitt ;)

Gjest soldier
Skrevet

Kontrollspørsmål: Er det stor avstand mellom takst og prisantydning?

Gjest soldier
Skrevet

Jeg tåler renteøkningen. I verste fall er det jo bare å selge igjen, uten nevneverdig tap :)

Litt malurt...

En renteøkning vil presse markedsprisene nedover...;)

Skrevet

Hehe.. kan tenkes at jeg har tenkt over det, gitt ;)

Banken låner jo heller ikke ut penger hvis man ikke har råd til at renta stiger. :-)

Skrevet

Kontrollspørsmål: Er det stor avstand mellom takst og prisantydning?

De bruker ikke takst i Midt-Norge, de har bare takstmann til å gå over huset før prisantydning blir satt.

Sa megleren... men det er godt vedlikeholdt, har stor garasjeplass, utleiemulighet og ekstra garasje... ganske stor tomt med fin utsikt også.

Skrevet

Banken låner jo heller ikke ut penger hvis man ikke har råd til at renta stiger. :-)

Nei, i alle fall ikke min onkel-rådgiver :) Han er livredd for at jeg skal ta meg "vann over hodet", så han har kontroll.

Tror nok det skal gå bra ja, me får sjå. Skal nå i alle fall dra på visning, så får vi ta det derfra.

Skrevet

Litt malurt...

En renteøkning vil presse markedsprisene nedover...;)

Joda, men det takles også. De synker ikke SÅ mye.

Gjest margarethe
Skrevet

De bruker ikke takst i Midt-Norge, de har bare takstmann til å gå over huset før prisantydning blir satt.

Sa megleren... men det er godt vedlikeholdt, har stor garasjeplass, utleiemulighet og ekstra garasje... ganske stor tomt med fin utsikt også.

Bruker ikke takst? Det hørtes suspekt ut...

Skrevet

Nei, i alle fall ikke min onkel-rådgiver :) Han er livredd for at jeg skal ta meg "vann over hodet", så han har kontroll.

Tror nok det skal gå bra ja, me får sjå. Skal nå i alle fall dra på visning, så får vi ta det derfra.

Lykke til på visning og med evt. budrunde! :-)

Skrevet

Bruker ikke takst? Det hørtes suspekt ut...

Det er sånn oslofenomen, sa megleren, men altså.. det høres litt rart ut. Søstra mi fikk nå ny takst på huset sitt da det ble oppusset, slik at de hadde verdiøkningen å legge fram da de skulle refinansiere...

Skrevet

Lykke til på visning og med evt. budrunde! :-)

Takker - jeg tror jeg trenger det... *tankefull*

Gjest Mom33
Skrevet

Da lurer jeg veldig på hvilken megler du refererer til - kan det være Notar?

Skrevet

Da lurer jeg veldig på hvilken megler du refererer til - kan det være Notar?

Hmm.... nei... det er Finanspartner eiendomsmegling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...