Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lillemus har nok ikke noe _hus_ å selge, kun en leilighet. :o)

Det er jo bare flisespikkeri. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

26

• Lillemus

7

• Sofline

6

• mil1365380270

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo bare flisespikkeri. ;)

Jadda - det er jo ikke store forskjellen på en tomannsbolig med utleieenhet og en blokkleilighet på 77m2! ;o)

mil1365380270
Skrevet

Ja, kanskje det :) Fikk tips sist om å kaste inn 50000 ekstra over budet som ble gitt, og da gikk det litt trått etterpå. Det var likevel noen som overbød meg, så jeg trakk meg. Er litt glad for det i ettertid, men det var spennende så lenge det varte!

Her har jeg i alle fall garasje, det hadde jeg ikke sist... hmm... tror jeg skal legge inn et ok bud, og sette kort tidsfrist. Er det for kort frist med en og en halv time, eller kan jeg sette enda kortere frist?

Takk for råd!

Jeg synes så korte frister er litt frekke og barnslige. Men det kan virke. Hvis ikke megler og selger nekter fordi de andre budgiverne ikke får tid til å områ seg. Føles kanskje litt kjipt om de forkaster budet....? Men du kan jo prøve :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jadda - det er jo ikke store forskjellen på en tomannsbolig med utleieenhet og en blokkleilighet på 77m2! ;o)

Neida, det er nesten det samme!

Skrevet

Jeg synes så korte frister er litt frekke og barnslige. Men det kan virke. Hvis ikke megler og selger nekter fordi de andre budgiverne ikke får tid til å områ seg. Føles kanskje litt kjipt om de forkaster budet....? Men du kan jo prøve :-)

Budfristen var nok litt for kort, så jeg forlenget den til i dag.

Og gjett hva - jeg er blitt huseier :-D

Skrevet

Håper dere vil trives :-)

Takk :-D Gleder meg, samtidig som det er litt skummelt også! Skal bli utrooolig deilig da - egen veranda til og med!

Lenge siden vi har sluppet innsyn fra naboene!

:-D

mil1365380270
Skrevet

Budfristen var nok litt for kort, så jeg forlenget den til i dag.

Og gjett hva - jeg er blitt huseier :-D

GRATULERER! Det er så bra å bytte på sommeren. Lett å flytte, lett å vaske, man ser alt, man har mye energi, det gror i hagen. Igjen; gratulerer så mye! :-)

Skrevet

Takk :-D Gleder meg, samtidig som det er litt skummelt også! Skal bli utrooolig deilig da - egen veranda til og med!

Lenge siden vi har sluppet innsyn fra naboene!

Det er deilig med nytt hus - men man har også kjøpt seg mye arbeid :-) Har pussa opp i "all evighet", synes jeg - og huset var i utgangspunktet "greit nok"...

Gjest Flystripa
Skrevet

Gratulerer med huset! Det ser lekkert ut!!!

Skrevet

GRATULERER! Det er så bra å bytte på sommeren. Lett å flytte, lett å vaske, man ser alt, man har mye energi, det gror i hagen. Igjen; gratulerer så mye! :-)

Tusen takk!

Du skal tro jeg fikk den store skjelven da megleren ringte... det har roet seg nå, men slettes ikke sunket inn!

Det skal bli så deilig, barna ble glade de også. Gleder meg til å innrede et rom i kjelleren til hjemmekino!

Trallallalala!

Skrevet

Det er deilig med nytt hus - men man har også kjøpt seg mye arbeid :-) Har pussa opp i "all evighet", synes jeg - og huset var i utgangspunktet "greit nok"...

Her er det nyoppusset, det som mangler er bare et bad som skal flislegges. Det er så lite, at det kommer ikke til å ta mer enn et par timer...

Gleder meg :)

Skrevet

Gratulerer med huset! Det ser lekkert ut!!!

Det er det!

;-)

Skrevet

Det er det!

;-)

Grattis! Så gøy! :o)

Skal legge inn krav om forkjøpsrett i morra jeg, avgjøres fredag kl. 12... *Biter negler*

Skrevet

Grattis! Så gøy! :o)

Skal legge inn krav om forkjøpsrett i morra jeg, avgjøres fredag kl. 12... *Biter negler*

Oi, spennende! Leilighet, eller? Må vel være Tobb-medlem for å bruke forkjøpsrett?

Skrevet

Oi, spennende! Leilighet, eller? Må vel være Tobb-medlem for å bruke forkjøpsrett?

Jepp, større leilighet i samme borettslag så jeg har jo store sjanser for å få den da. :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jepp, større leilighet i samme borettslag så jeg har jo store sjanser for å få den da. :o)

Skal du fortsatt bo på feil side av elva?! *ler*

Skrevet

Høres deilig ut... hvor stor da? Mange soverom?

Må man betale mye husleie i Tobb? Har ikke peiling på sånt innafor bygrensene lenger jeg..

Håper du holder deg unna Kolstad! Hehe... :P

Skrevet

Høres deilig ut... hvor stor da? Mange soverom?

Må man betale mye husleie i Tobb? Har ikke peiling på sånt innafor bygrensene lenger jeg..

Håper du holder deg unna Kolstad! Hehe... :P

Laaaangt unna Kolstad ja! :o)

Fra 3-roms til 4-roms (84m2 + 3 store boder i kjeller). Husleien er i underkant av 2500,-. Det er ingen fast husleie i Tobb, det varierer jo med størrelse på leilighetene og fra borettslag til borettslag.

Skrevet

Skal du fortsatt bo på feil side av elva?! *ler*

*Snøft* Det er du som ikke har skjønt hvor i byen man skal bo, vet du! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...