Line Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Laaaangt unna Kolstad ja! ) Fra 3-roms til 4-roms (84m2 + 3 store boder i kjeller). Husleien er i underkant av 2500,-. Det er ingen fast husleie i Tobb, det varierer jo med størrelse på leilighetene og fra borettslag til borettslag. Det er bra, Kolstad er den mest creepye plassen ever. Ville ikke bodd der om jeg skulle fått betalt for det Du må ha lykke til da, skal krysse fingrene for deg! ) 0 Siter
Line Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 *Snøft* Det er du som ikke har skjønt hvor i byen man skal bo, vet du! ;o) Råflott, jo! 0 Siter
Line Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 By høyest... :-) Vær blid og hyggelig mot selger hvis det er h*n som viser frem huset og ikke selger. Vis at du er interessert. Jeg bydde høyest, og fikk tilslaget Blir en spennende sommer! :-D 0 Siter
Sofline Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg bydde høyest, og fikk tilslaget Blir en spennende sommer! :-D Gratulerer med huskjøp! :-) 0 Siter
Line Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer med huskjøp! :-) Tusen takk Skal på møte i banken i morra og skrive under på lånet...det er litt skummelt dette, må innrømme det altså! Hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.