Gå til innhold

Stepmaskin

Anbefalte innlegg

Gjest stepmaskin
Skrevet

Jeg vurderer å invistere i en stepmaskin for å få litt strammere underkropp og som et alternativ til jogging når det er dårlig vær.

Bør jeg invistere i en dyr en eller er de billige like bra? Hvordan er en stepmaskin som treningsredskap?

Videoannonse
Annonse
Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg ville heller gått for ergometersykkel fordi du utfører mykere bevegelser, mens på stepmaskinen blir det mer "krøkkete". Det er mange som får belastningsskader av stepmaskiner o.l.

Gjest stepmaskin
Skrevet

Jeg ville heller gått for ergometersykkel fordi du utfører mykere bevegelser, mens på stepmaskinen blir det mer "krøkkete". Det er mange som får belastningsskader av stepmaskiner o.l.

Jeg bor trangt og har absolutt ikke plass til en ergometersykkel, hvis ikke ville jeg heller hatt den. Men takk for tips! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg så reklame for en på TV-shop der du liksom "twister" samtidig som du stepper. Den så ganske brukbar ut. Husker ikke prisen, men kanskje du finner det på nettsidene deres. :)

Gjest stepmaskin
Skrevet

Jeg så reklame for en på TV-shop der du liksom "twister" samtidig som du stepper. Den så ganske brukbar ut. Husker ikke prisen, men kanskje du finner det på nettsidene deres. :)

Jeg vet hvilken du mener, men jeg er litt skeptisk til TV-shop. Den koster ca. 1200 kr.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vet hvilken du mener, men jeg er litt skeptisk til TV-shop. Den koster ca. 1200 kr.

Ok, det var kanskje litt dyrt, ja. Kjæresten min har kjøpt et annet apparat fra tv-shop, det så helt greit ut i kvaliteten, men en stepmaskin bør jo helst være ganske solid. :)

Gjest stepmaskin
Skrevet

Ok, det var kanskje litt dyrt, ja. Kjæresten min har kjøpt et annet apparat fra tv-shop, det så helt greit ut i kvaliteten, men en stepmaskin bør jo helst være ganske solid. :)

Jeg vurderer det. Den kan jo evt. returneres. Men jeg har også sett stepmaskiner på internett til 8000 kr. Så mye vil jeg ikke gi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...