Gjest stepmaskin Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg vurderer å invistere i en stepmaskin for å få litt strammere underkropp og som et alternativ til jogging når det er dårlig vær. Bør jeg invistere i en dyr en eller er de billige like bra? Hvordan er en stepmaskin som treningsredskap? 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ville heller gått for ergometersykkel fordi du utfører mykere bevegelser, mens på stepmaskinen blir det mer "krøkkete". Det er mange som får belastningsskader av stepmaskiner o.l. 0 Siter
Gjest stepmaskin Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ville heller gått for ergometersykkel fordi du utfører mykere bevegelser, mens på stepmaskinen blir det mer "krøkkete". Det er mange som får belastningsskader av stepmaskiner o.l. Jeg bor trangt og har absolutt ikke plass til en ergometersykkel, hvis ikke ville jeg heller hatt den. Men takk for tips! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg så reklame for en på TV-shop der du liksom "twister" samtidig som du stepper. Den så ganske brukbar ut. Husker ikke prisen, men kanskje du finner det på nettsidene deres. 0 Siter
Gjest stepmaskin Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg så reklame for en på TV-shop der du liksom "twister" samtidig som du stepper. Den så ganske brukbar ut. Husker ikke prisen, men kanskje du finner det på nettsidene deres. Jeg vet hvilken du mener, men jeg er litt skeptisk til TV-shop. Den koster ca. 1200 kr. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg vet hvilken du mener, men jeg er litt skeptisk til TV-shop. Den koster ca. 1200 kr. Ok, det var kanskje litt dyrt, ja. Kjæresten min har kjøpt et annet apparat fra tv-shop, det så helt greit ut i kvaliteten, men en stepmaskin bør jo helst være ganske solid. 0 Siter
Gjest stepmaskin Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ok, det var kanskje litt dyrt, ja. Kjæresten min har kjøpt et annet apparat fra tv-shop, det så helt greit ut i kvaliteten, men en stepmaskin bør jo helst være ganske solid. Jeg vurderer det. Den kan jo evt. returneres. Men jeg har også sett stepmaskiner på internett til 8000 kr. Så mye vil jeg ikke gi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.