Gå til innhold

Ny mote? Belte rett under puppene....

Anbefalte innlegg

Gjest ingen moteløve
Skrevet

En sur butikksdame i en klesbutikk hadde et sort, bredt belte rett under puppene. Er dette mote? Det så rimelig teit ut.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp dette har vært mote en stund.

Og "ny mote" ser ofte teit ut i begynnelsen spør du meg..bare vent litt til du har vent deg til det, kanskje du får lyst på det selv:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skulle ikke forundre meg.

Dagens mote ser jo faen ikke ut. Se på hva dagens ungjenter går i. Slitne og ufine joggebukser. Det er ikke til å fatte.

Her om dagen så jeg til og med ei i noe tilnærmet pysjamas.

Jo styggere jo bedre, og sånn sett er sikkert puppebelte snart allemannseie det også.

Skrevet

Dagens mote ser jo faen ikke ut. Se på hva dagens ungjenter går i. Slitne og ufine joggebukser. Det er ikke til å fatte.

Jo styggere jo bedre, og sånn sett er sikkert puppebelte snart allemannseie det også.

men slitne jogge bukser eg ikke mote i den forstand. det er bare noe fjortis jenter liker å gå med.

Mote slik jeg ser det er hva som er poulært i de store byene rundt om i verden og som først blir vist på catwalken.

Slitne jogge bukser har ikke blitt vist på catwalken i det siste, men magebelte derimot, jepp. Er faktisk fint med et tjukt mage belte, det fremhever jo midjen.. men alt er vel relativt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

men slitne jogge bukser eg ikke mote i den forstand. det er bare noe fjortis jenter liker å gå med.

Mote slik jeg ser det er hva som er poulært i de store byene rundt om i verden og som først blir vist på catwalken.

Slitne jogge bukser har ikke blitt vist på catwalken i det siste, men magebelte derimot, jepp. Er faktisk fint med et tjukt mage belte, det fremhever jo midjen.. men alt er vel relativt.

Men hvis man har beltet rett under puppene, så fremhever man jo ikke midjen. Da blir jo beltet liggende rundt ribbena, det er jo ikke der man er slankest? Jeg er så dårlig på mote, går med det jeg føler meg vel i, jeans eller joggebukser etter dagsformen. :)

Mary Poppins
Skrevet

"Dagens mote ser jo faen ikke ut. Se på hva dagens ungjenter går i. Slitne og ufine joggebukser. Det er ikke til å fatte.

Her om dagen så jeg til og med ei i noe tilnærmet pysjamas."

Ja dette er noe rar mote fjortisene har kommet opp med. Men moten generelt idag (for non-fjortiser) er innmari fin.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har sikkert rett. Joggedressgalskapen er muligens bare en merkelig trend.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Men hvis man har beltet rett under puppene, så fremhever man jo ikke midjen. Da blir jo beltet liggende rundt ribbena, det er jo ikke der man er slankest? Jeg er så dårlig på mote, går med det jeg føler meg vel i, jeans eller joggebukser etter dagsformen. :)

Den moten forutsetter slank midje og sprettpupper mao. På alle andre vil det se teit ut :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den moten forutsetter slank midje og sprettpupper mao. På alle andre vil det se teit ut :)

Ser nok sikkert ikke fint ut hvis brøsta henger slapt over beltet, og magen tyter ut som en bolledeig under. *LOL*

Det er nok sånn jeg ville ha sett ut med et slikt belte. ;)

Skrevet

Er slitne og ufine joggebukser moderne?

Gjest mminaka
Skrevet

butikkdamer på klesbutikker har jo rett og slett ikke peiling...

Tror buksene alltid skal være tre nr for små. Bor med ei som jobber på en klesbutikk i kjede, og hun må slite lenge med å få viet ut buksene nok, før hun kan bruke dem ute. Er noe med at hun må ta dem på våt og tørke den etterpå eller noe... æsj.

Er ikke fint å klemme inn rævva.

Ser så dumt ut...

Og hun har hatt "jeans-kurs" for de andre damene i kjeden, for å lære dem triks for å greie selge jeans...

Belte rett under puppene har jeg ikke sett enda, men de behøvde nok det siste skrik av belte veldig sterkt, sånt bredt belte utenpå bukse, så de fikk gjemt unna sideflesket...

Gjest Ulike proporsjoner
Skrevet

Beltet var rett under puppene, og altså ikke i livet.

Hun hadde ikke kort liv bare da? Hvis jeg skulle ha et 15 cm bredt belte i livet, ville det også sett ut som om jeg hadde det rett under puppene. Men jeg har lange ben da...

Skrevet

"Er faktisk fint med et tjukt mage belte, det fremhever jo midjen.. men alt er vel relativt."

Det kommer helt an på hvor "høy" midje du har det. Jeg er så kort mellom hoftekammene og de nederste ribbeina at jeg ikke kan bruke breder ebelter enn de som passer inn i beltehempene på dongeribuksa mi. :o)

Skrevet

"Er faktisk fint med et tjukt mage belte, det fremhever jo midjen.. men alt er vel relativt."

Det kommer helt an på hvor "høy" midje du har det. Jeg er så kort mellom hoftekammene og de nederste ribbeina at jeg ikke kan bruke breder ebelter enn de som passer inn i beltehempene på dongeribuksa mi. :o)

Lang i møkkfallet?

Skrevet

Lang i møkkfallet?

Med 152 cm er ikke fallhøyden så stor nei. :o)

Skrevet

Med 152 cm er ikke fallhøyden så stor nei. :o)

Lang i møkkfallet betyr at beina er relativt lange i f t resten.

:-)

Skrevet

Lang i møkkfallet betyr at beina er relativt lange i f t resten.

:-)

Med 152 cm er ingen deler av meg lange. :o)

Eller som en venninne av meg sa:"Det eneste som er langt og smalt på meg er puppene!" :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...