Gjest lillerosinen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg skal i bursdag i kveld. Familieselskap. Skal være litt pynta men ikke stivpynta liksom. Har et skjørt i mørkebrun cordfløyel som jeg har lyst å bruke (litt gammeldags stil), også har jeg en hvit enkel genser med litt blonde på som jeg kan ha til. Kan jeg da ha sort strømpebukse? For det er jo snart sommeren, men sannelig ikke så varmt, og hvertfall ikke på kvelden.. Blir det kræsj med hvit genser og sort strømpebukse? Alternativet er en gammelrosa genser som er litt sånn strikkeaktig, men likevel ikke så tykk- tenker bare at den ser litt vinter ut siden den er strikkaaktig.. Hva tror dere? 0 Siter
Akela Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg tenker alltid aldri mer enn tre farger. Så ja ha svart strømpebukse du. Og ikke ha rosa genser til, synes ikke rosa passer til brunt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg tenker alltid aldri mer enn tre farger. Så ja ha svart strømpebukse du. Og ikke ha rosa genser til, synes ikke rosa passer til brunt. Rosa er jo kjempefint til brunt! 0 Siter
Akela Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg tenker alltid aldri mer enn tre farger. Så ja ha svart strømpebukse du. Og ikke ha rosa genser til, synes ikke rosa passer til brunt. kan og legge til at i år (sommer) er det inn med svart og hvitt ilag:-) 0 Siter
Akela Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Rosa er jo kjempefint til brunt! alt er vel relativt, JEG ville aldri hatt rosa og brunt ilag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 alt er vel relativt, JEG ville aldri hatt rosa og brunt ilag. Ok, det er vel litt forskjellig smak ute og går. Mener selvsagt ikke brunt og sjokkrosa, men hvis man har et mørkebrunt skjørt og en dus rosa topp, synes jeg det er fint. 0 Siter
Gjest lillerosinen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg tenker alltid aldri mer enn tre farger. Så ja ha svart strømpebukse du. Og ikke ha rosa genser til, synes ikke rosa passer til brunt. Det er en veldig dus gammelrosa/lilla og den passer faktisk veldig godt til i fargen. Brukt det sammen i vinter... Stilen passer også veldig godt.. , Men nå er det sommer! 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Rosa er jo kjempefint til brunt! Enig, brunt og rosa er fint sammen. I alle fall ganske lys rosa og mørk brunt! Men jeg ville nok valgt en mørkebrun strømpebukse fremfor svart, til brunt skjørt. Dersom det var tid til å få kjøpt en strømpebukse da. 0 Siter
Gjest lillerosinen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Enig, brunt og rosa er fint sammen. I alle fall ganske lys rosa og mørk brunt! Men jeg ville nok valgt en mørkebrun strømpebukse fremfor svart, til brunt skjørt. Dersom det var tid til å få kjøpt en strømpebukse da. Jeg har faktisk en brun en, skal prøve det nå. TAkk for tips! MEn hva med hvit genser med blonder i linningen og nederst på armene? Bare 1 cm bred blonde.. Passer liksom til skjørtet, men usikker på fargen.. 0 Siter
nypa Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Syns ikke det hørtes så veldig gjenomført ut men jeg kan ta feil... Tror kanskje en hudfarget strømpebukse passer bedre. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har faktisk en brun en, skal prøve det nå. TAkk for tips! MEn hva med hvit genser med blonder i linningen og nederst på armene? Bare 1 cm bred blonde.. Passer liksom til skjørtet, men usikker på fargen.. Det blir sikkert fint. Enig med en annen her som skrev at det sikkert blir finest med bare to farger. Så lenge den hvite blusen passer i stilen til skjørtet, så blir det nok helt fint! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det blir sikkert fint. Enig med en annen her som skrev at det sikkert blir finest med bare to farger. Så lenge den hvite blusen passer i stilen til skjørtet, så blir det nok helt fint! :-) Enig, men strømpebuksen bør ikke være svart. til lillerosinen: Du blir nok kjempefin! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det blir jo ikke noe finere med rosa genser til sort strømpebukse? Har du ikke mulighet til å få tak i hudfarget strømpebukse? Hvis ikke hadde jeg smurt på litt solbringskrem (med mindre du har brune legger fra før) og gått uten strømpebukse. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Rosa er jo kjempefint til brunt! Enig! 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Enig, men strømpebuksen bør ikke være svart. til lillerosinen: Du blir nok kjempefin! Det var jo det jeg skrev, brun strømpebukse istedenfor svart :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det var jo det jeg skrev, brun strømpebukse istedenfor svart :-) Ja, jeg var ekstra enig, sikkert! *hihi* 0 Siter
Akela Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det er en veldig dus gammelrosa/lilla og den passer faktisk veldig godt til i fargen. Brukt det sammen i vinter... Stilen passer også veldig godt.. , Men nå er det sommer! oki, har du ikke et brunt sjal som passer skjøret? isåfall går blir det bra emm:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ville definitivt ikke hatt sort strømpebukse til mørkebrunt skjørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.