Gå til innhold

Bihulebetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest bihulen
Skrevet

Ååååå nå har jeg trodd jeg har tanneverk i noe over en uke, så idag begynner det å verke under øyet ..... hadde tenkt å bestille time hos tannlegen idag, men når verkingen under øyet startet går jeg ut ifra at det er nok en bihulebetennelse på gang igjen.

Sist jeg hadde det, startet det også med tannverk, var hos tannlegen, de tok bilder sjekket og leita, men nei, ikke noe tannverk med påfølgende rotfylling (HELDIGVIS). Tok nesedråper, ibux og paracet da jeg kom hjem den gang, og da løsnet det, blei skikkelig forkjøla.

Har nå tatt ibux, paracet og nesedråper siden fredag (har hatt et håp om at det kunne være bihulebetennelse igjen), men ingenting har løsnet, det gjør bare vondt :(.

Har du et tips eller kjerringråd så det løsner oppi her ????

De siste årene har jeg alltid fått bihulebetennelse når jeg har vært forkjøla, men nå starter det med bihulebetennelse før forkjølelsen setter i gang .....

Hjelp meg da hvis du kan.

Gjest blått horn
Skrevet

Se på forum for allergi. På apoteket kan du kjøpe et horn som fylles med lunkent vann og litt salt, og dette hornet brukes til å skylle nesen.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har akkurat hatt bihulsbetennelse jeg også, og fy fader som det sprenger i tennene ja.

Jeg har et tips: antibiotika! :)

Gjest printa
Skrevet

Har det også slik. Alltid bihulebetennelse, i forbindelse med hard forkjølelse, og spesielt nå på våren.

Det eneste som hjelper, er en ordentlig hestekur antibiotika.

Gjest bihulen
Skrevet

Har det også slik. Alltid bihulebetennelse, i forbindelse med hard forkjølelse, og spesielt nå på våren.

Det eneste som hjelper, er en ordentlig hestekur antibiotika.

Fikk penicilinkur tidligere da jeg hadde bihulebetennelser, men fastlegen vår har blitt strengere på å gi ut dette, først skal det prøves med ibux, paracet og nesedråper :( Jeg får se framover, går det ikke over er det ingen vei utenom penicilin.

Gjest bihulen
Skrevet

Jeg har akkurat hatt bihulsbetennelse jeg også, og fy fader som det sprenger i tennene ja.

Jeg har et tips: antibiotika! :)

Fikk penicilinkur tidligere da jeg hadde bihulebetennelser, men fastlegen vår har blitt strengere på å gi ut dette, først skal det prøves med ibux, paracet og nesedråper :( Jeg får se framover, går det ikke over er det ingen vei utenom penicilin.

Gjest traceroute
Skrevet

Hei på dere,

Jeg var hos legen i går(Øre Nese Hals spessialist og fikk konstatert bihulebetennelse sannsynligvis med strepptokokk bakterier. Stakk opp bihulene og ble satt på en hestekur med Klacid 500Mg. Nå skal det nevnes at jeg plages masse med dette og at jeg i gjennomsnitt pleier å ha 5-6 kraftige betennelser i løpet av året.

traceroute

Gjest printa
Skrevet

Ja, det sies at de er blitt strengere. Jeg pleier å være så tett at det ikke er noe tvil. I tillegg sees det på snørret om du har bihulebetennelse eller ikke.

Når det er sagt, har ofte min betennelse en evne til å forplante seg til øreverk og sprengt trommehinne. Før jeg kommer så langt bestiller jeg time hos legen min, og nekter å gå derfra før jeg har fått en hestekur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...