Gjest tuulla Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er ikke ukysset. Men føler meg egentlig mer eller mindre som det, for det er en god stund siden + at den gangen var det han som tok initativet, jeg bare blei med. Jeg klarer ikke den kysse-kline greien. Føler det ikke naturlig å kysse noen i det hele tatt. Tror jeg har lagt terskelen for å kysse noen, veldig høyt, gjort det litt for seriøst. Når jeg lukker øynene og tenker på mannen jeg er så forelska i, har jeg kjempe lyst å kysse han, men i virkeligheten blir det helt annerledes. Jeg klarer det ikke. Det faller meg ikke naturlig å kysse han. Vi er mye med hverandre, og jeg tror nok at begge er interessert i hverandre, men får liksom ikke til å kysse han. Tror han også er litt sjenert og uerfaren på området... Er det virkelig slik at slikt "bare skjer"? Hva kan jeg gjøre/tenke for at kyssingen skal bli mindre "farlig" for meg? (jeg vil kline!! :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du kan jo rett og slett si til ham at du har lyst til å kysse ham. 0 Siter
Gjest thorDivel Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Å ikke ha gleden av et av de viktigste "verktøyene" i oppbyggingen av den seksuelle opphisselsen, hadde jeg ikke orket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.