Gå til innhold

Ang. ulike fargekombinasjoner - klær....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke for å være frekk
Skrevet

Blir litt opprørt noen ganger, både av innlegg her og når jeg ser folk ute. Er folk fargeblinde? Har ingen sagt til dem at f.eks rosa-rødt ikke er en bra match? Brunt og sort sammen? Lyserosapastell med militærgrønn? Neongult med beige? NEI!!

Ser ikke folk at dette ikke er pent? Man skal ha rimelig bra og gjennomført stil for å kle slike grelle kombinasjoner...Fortalte aldri moren deres da dere var små hvilke fargekombinasjoner man rett og slett ikke ikler seg?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Skal ikke så mye til for å provosere deg, altså. :)

Gjest hallon
Skrevet

Skal ikke så mye til for å provosere deg, altså. :)

jeg er enig i at det er stygt men eg synes at folk skal få lov å gå med akkurat hva de vil. kanskje de selv er fornøyde og det er jo det viktigste... så kan vi andre tenke hva vi vil men ikke si det høyt.

ved å ikke si noe kanskj vi kan redde en md veldig lavt selvbilde fra å få enda lavere selvbilde...

Gjest Debra irl
Skrevet

Det er vel ganske individuelt? Det er jo _du_ som ikke liker f.eks rosa/rødt. Jeg derimot syns det er ganske kult!

Mary Poppins
Skrevet

Lyserosa og militærgrønt er ikke stygt men det er litt fjortis etter min smak.

Jeg kan være enig at noen folk kanskje kan trenge en liten opplæring i fargekombinasjoner, men på en annen side så kanskje de trives og føler seg vel med det de har på seg? Det er jo det beste?

Gjest anintanin
Skrevet

Rødt og rosa sammen var faktisk veldig moderne for noen år siden.

Det samme med blått og brunt.

Gjest ikke for å være frekk
Skrevet

Rødt og rosa sammen var faktisk veldig moderne for noen år siden.

Det samme med blått og brunt.

Blått og brunt synes jeg KAN være fint. Enkelte nyanser av rosa og rødt går jo også sammen. Men det var for å trekke fram et generelt eksempel...

Skrevet

Noen ganger kan rosa og rødt faktisk være pent sammen. Ellers er det da smak og behag. Men noe som absolutt ikke går sammen er lilla og oransje.

Skrevet

Riktig rosa og riktig rødt er kjempefint sammen. Det samme er pastellrosa og militærgrønt.

Smaken er som baken vet du...

Gjest theoline
Skrevet

Uenig der jeg, har en topp som er rosa å rød, den er kjempekul! Rosa å militærgrønt er veldig fint, og brunt og sort brukte jeg sist sammen i går..

Og mora mi er nok enig med meg, men kanskje min bestemor ikke synes alt er like fint, men egentlig tror jeg det!

Skrevet

Da jeg var liten ble jeg fortalt at jeg ikke måtte blande grønt og blått. I dag blander man stadig vekk!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er da godt at verden går framover i det minste på NOEN områder...

*sukk*

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Blått og brunt synes jeg KAN være fint. Enkelte nyanser av rosa og rødt går jo også sammen. Men det var for å trekke fram et generelt eksempel...

Jamen, det er jo fint at du sitter inne med fasiten!!

;-)

Gjest togli
Skrevet

Hmm, jeg lurer egentlig på hvor mye peiling du har på dagens trender. Det du beskriver minner meg om smaken vi hadde på 70- og 80-tallet....

Skrevet

Hmm, jeg lurer egentlig på hvor mye peiling du har på dagens trender. Det du beskriver minner meg om smaken vi hadde på 70- og 80-tallet....

Det har vel også noe med hvilke varianter av fargene som er moderne nå og hvem som var moderne da. 70-tallets rødfarger var nok ikke spes. pene sammen med rosafargene man brukte da (hvis man i det hele tatt brukte rosa på 70-tallet?). Burgunderrød og sjokkrosa er ikke så veldig lekkert f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...