Gjest hallon Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 vi skal kjøpe et stort/langt bilde å ha over sofaen... vil ha noe som er litt spesielt... men ikke dyrt... hvor finner man det? havner vel på ikea til sist, hihi! 0 Siter
birdie Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 På et galleri? Skeidar har tilsynelatende greit utvalg i pyntebilder, ta en titt der, da vel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 På et galleri? Skeidar har tilsynelatende greit utvalg i pyntebilder, ta en titt der, da vel. *Grøss* 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 hva da grøss?? Masseproduserte pyntebilder... 0 Siter
Gjest hallon Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Masseproduserte pyntebilder... tja, jeg kan jo prøve å lage et eget kunstverk, kan love deg at det blit unikt.... men ikke noe særlg vakkert er jeg redd! Hehe! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 tja, jeg kan jo prøve å lage et eget kunstverk, kan love deg at det blit unikt.... men ikke noe særlg vakkert er jeg redd! Hehe! Neida, du får kjøpt en del som er fint, helt sikkert, men om du setter strenge krav til prisen så får du nok deretter... Ser for meg sånne pastellrosa saker som var ett stort bilde i midten og to smalere på sidene og som liksom hang sammen, sånne som var moderne på 80-tallet vet du. Da har jeg lov å grøsse vel? Husker det var et sånt til utlodning på juletrefesten i barnehagen en gang, mange var forbanna på vedkommende som prøvde å kvitte seg med søpla på den måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.