Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang hadde jeg debetrente på 10%..

Ble det rett???

Forsøkte bruke den nylig lærte terminologien...

;-)

Hvis det var på penger du hadde i banken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg tåler fint en økning av 4 % på lånerenta. Jeg har hatt fastrentelån som jeg bare nylig har fått flytende igjen.

Så inntill for kort tid siden var renta på lånet mitt ca så mye høyere, så da takler jeg å komme tilbake dit.

Skrevet

Hvis du ikke skal selge, så kan du bare gi f i markedet.

Det er fint for arvingene hvis du dauer i en topperiode.

Ja, det har du rett i. Det spørs om de får råd til å kjøpe leilighet før den dagen jeg dauer ;o)

Skrevet

Ja, det har du rett i. Det spørs om de får råd til å kjøpe leilighet før den dagen jeg dauer ;o)

Det som også er intressant er at alle skal selge når markedet er nede, alle skal kjøpe når markedet er på topp. Hadde de bare gjort omvendt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hvis det var på penger du hadde i banken.

Ja. Da ble det jo rett jo!

Skrevet

Det som også er intressant er at alle skal selge når markedet er nede, alle skal kjøpe når markedet er på topp. Hadde de bare gjort omvendt.

Hehe, jeg flytter bare av nødvendighet og håper jeg slipper å flytte flere ganger.

Har ikke tenkt stort på markedet da. Uansett, det er et pas og et mas å flytte og jeg vil alltid helst bo der jeg bor.

Skrevet

Jada. Har det ganske romslig selv om vi begge er lavtlønte, nå får vi straks et dobbelt så stort lån, så da spørs det om det kanskje hadde vært litt vanskeligere...

Gjest girasol
Skrevet

Jepp, det tåler vi! Vi har tatt det med i beregningen ved salg av hus og kjøp av rekkehus nylig.

;-)

Gjest annonymi
Skrevet

NEI!

Vi har ikke klart oss etter en slik renteøkning.

Jeg vet det er forferdelig galt av oss å ha satt oss i en sådan possisjon,men det er harde fakta.

Skrevet

Ja, jeg tåler godt en renteøkning. Har ikke så høye lån.

Gjest Elextra
Skrevet

Heldiggvis har vi ikke så mye gjeld at vi ikke tåler en slik økning.

Skrevet

Ikke noe problem. Har ca. 1/2 årslønn i lån. (Når vi legger sammen lønna mi og gubben sin)

Gjest fridalida
Skrevet

Vi tåler det, men vi vil ikke like det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...