Nyttårsjenta' Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg vil kjøpe blomsterpotter til terassen ute, men jeg syns det blir veldig dyrt når de store pottene koster 300 - 400 kr pr stykk... Noen som kan gi forslag på hvor de selger billige, store potter?? 0 Siter
Lisabeth Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det hjelper ikke stort om du må ha dem nå, men: jeg kjøper alt sånt på høsten, da har de fleste hagesentre 1/2 pris på veldig mye. 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Det hjelper ikke stort om du må ha dem nå, men: jeg kjøper alt sånt på høsten, da har de fleste hagesentre 1/2 pris på veldig mye. Jaaa... Men jeg vil jo ha det pent nå! ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Vet at de har på Europris, men har ikke kikket på prisen så jeg vet ikke om det er spesielt billig. 0 Siter
EllaJo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Europris, Jysk, Ergo, Plantasjen. Enkelte Rema-butikker har også blomsterpotter i ulike størrelser 0 Siter
kyrillo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Er vel ikke det peneste som finnes, men hvis du skal ha store og hengende planter oppi, så ser du jo ikke så mye til potta likevel.. Store, svarte murerbaljer i plast på Europris. 50-60 liter og 60-70 kroner eller noe. Du borer bare noen hull i bunnen og planter rett oppi. Hvis de skal overvintre med stauder eller løk eller noe, så kan du jo legge litt isopor inntil sidene. Utenpå kan de være som de er, eller dekoreres med strie, tau eller noe. De kan selvsagt også males, selv om det ikke holder. Slike har jeg noen av, det går helt greit det. 0 Siter
Gjest glitterhårstrikken Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jaaa... Men jeg vil jo ha det pent nå! ;o) Rimi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.