Gå til innhold

Store blomsterpotter - billig??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jeg vil kjøpe blomsterpotter til terassen ute, men jeg syns det blir veldig dyrt når de store pottene koster 300 - 400 kr pr stykk... Noen som kan gi forslag på hvor de selger billige, store potter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper ikke stort om du må ha dem nå, men: jeg kjøper alt sånt på høsten, da har de fleste hagesentre 1/2 pris på veldig mye.

Nyttårsjenta'
Skrevet

Det hjelper ikke stort om du må ha dem nå, men: jeg kjøper alt sånt på høsten, da har de fleste hagesentre 1/2 pris på veldig mye.

Jaaa... Men jeg vil jo ha det pent nå! ;o)

Skrevet

Vet at de har på Europris, men har ikke kikket på prisen så jeg vet ikke om det er spesielt billig.

Skrevet

Europris, Jysk, Ergo, Plantasjen. Enkelte Rema-butikker har også blomsterpotter i ulike størrelser

Skrevet

Er vel ikke det peneste som finnes, men hvis du skal ha store og hengende planter oppi, så ser du jo ikke så mye til potta likevel..

Store, svarte murerbaljer i plast på Europris. 50-60 liter og 60-70 kroner eller noe.

Du borer bare noen hull i bunnen og planter rett oppi. Hvis de skal overvintre med stauder eller løk eller noe, så kan du jo legge litt isopor inntil sidene.

Utenpå kan de være som de er, eller dekoreres med strie, tau eller noe. De kan selvsagt også males, selv om det ikke holder.

Slike har jeg noen av, det går helt greit det.

Gjest glitterhårstrikken
Skrevet

Jaaa... Men jeg vil jo ha det pent nå! ;o)

Rimi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...