Gå til innhold

Nok et spm ang kostymen min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tviler på at det er ved beltespennen at blikkene vil feste seg på deg. Så det spiller nok ingen rolle hvordan spenna ser ut, bare den er der ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Ja den har jeg sett på. Det er kanskje det nærmeste jeg kommer. Jeg er bare litt skeptisk til å bestille på nettet i tilfell den ikke kommer frem i tide, og spesielt på den nettsiden for der står det at leveringstid vil variere avhengig av om varen må produseres.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tviler på at det er ved beltespennen at blikkene vil feste seg på deg. Så det spiller nok ingen rolle hvordan spenna ser ut, bare den er der ;-)

Hehe beltespennen er kanskje ikke det viktigste men jeg er ganske perfeksjonist og skal jeg gå i en kostyme må den være gjennomført :)

Når det er sagt så er det ingen krise om beltespenne er sølv istedet for gull, jeg er villig til å se forbi den ;)

En ting som bekymrer meg er at noen andre skal troppe opp med samme kostyme som meg. Det ville vært ekstremt kjedelig isåfall, men jeg må vel kanskje være forberedt på at det kan skje.

Gjest dilly
Skrevet

Hehe beltespennen er kanskje ikke det viktigste men jeg er ganske perfeksjonist og skal jeg gå i en kostyme må den være gjennomført :)

Når det er sagt så er det ingen krise om beltespenne er sølv istedet for gull, jeg er villig til å se forbi den ;)

En ting som bekymrer meg er at noen andre skal troppe opp med samme kostyme som meg. Det ville vært ekstremt kjedelig isåfall, men jeg må vel kanskje være forberedt på at det kan skje.

Kjøp gullspray. Sikker lurt å tape rundt beltespennen sånn at ikke beltet også blir gullfarget.

Mary Poppins
Skrevet

Kjøp gullspray. Sikker lurt å tape rundt beltespennen sånn at ikke beltet også blir gullfarget.

Du det var en god idé! Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Takk skal du ha :)

Skrevet

Ja den har jeg sett på. Det er kanskje det nærmeste jeg kommer. Jeg er bare litt skeptisk til å bestille på nettet i tilfell den ikke kommer frem i tide, og spesielt på den nettsiden for der står det at leveringstid vil variere avhengig av om varen må produseres.

Ring/mail for å spørre hvor lang tid det tar? Si at det haster? :-)

Skrevet
Mary Poppins
Skrevet

Takk for masse linker :)

Håret mitt er veldig likt hennes bare blondt (også er det litt kortere men fortsatt langt). Det hadde virkelig vært prikken over i'en å hatt brunt hår, men spørs om jeg tør spraye det.

Men en ting jeg kom på når jeg så den ene linken var at jeg må jo ha sånne hansker, det hadde jeg glemt.

*skirve opp på liste*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...