lambi Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har søkt høyskole og var inne for å se om de har mottatt vitnemålene mine, men det ser ikke ut som om de har fått disse. Det står "nei" under "omslagsark registrert". Er det noen som også har søkt skole og hva står det event. på deres nettsøknad? 0 Siter
EllaJo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det står nei hos meg også. De har vel ikke fått registrert alle ennå vil jeg tro... 0 Siter
lambi Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Det står nei hos meg også. De har vel ikke fått registrert alle ennå vil jeg tro... Takk skal du ha.. godt å høre at det gjør det hos andre også. Da er det nok som du sier at de ikke har registrert alle ennå. Ble en smule bekymret her et øyeblikk:) Takk for svar:) 0 Siter
EllaJo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Takk skal du ha.. godt å høre at det gjør det hos andre også. Da er det nok som du sier at de ikke har registrert alle ennå. Ble en smule bekymret her et øyeblikk:) Takk for svar:) Ingen årsak 0 Siter
Gjest Snart student Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Nå måtte jeg også sjekke, jeg var ikke klar over at vi ville få vite noe som helst før etter hovedopptaket. Hos meg står det "ja" under "omslagsark registrert". 0 Siter
lambi Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Nå måtte jeg også sjekke, jeg var ikke klar over at vi ville få vite noe som helst før etter hovedopptaket. Hos meg står det "ja" under "omslagsark registrert". Nei var igrunnen ikke klar over det hele, var bare tilfeldigvis innom nettsøknaden og kikket. Får satse på at jeg får et "ja" snart jeg også 0 Siter
Gjest Snart student Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Nei var igrunnen ikke klar over det hele, var bare tilfeldigvis innom nettsøknaden og kikket. Får satse på at jeg får et "ja" snart jeg også Ja, vi får satse på det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.