Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått de?

Står de 5 siste arbeidsdager i Mai... Ikke dett noe til de ennå.

Håper de er her snart:)

Videoannonse
Annonse
Gjest fregnefjes
Skrevet

Jeg venter jeg også.Ringte dem i går og da sa at de utbetales i månedsskiftet og at de holdt på med det da.Så det som står på nettsiden stemmer ikke.

Skrevet

Jeg venter jeg også.Ringte dem i går og da sa at de utbetales i månedsskiftet og at de holdt på med det da.Så det som står på nettsiden stemmer ikke.

Ringte i dag jeg også, og de sa det samme til meg.At de holdt på å jobbe med saken, og at det kom i månd. skifte...

*Vente vente*

:)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Ringte i dag jeg også, og de sa det samme til meg.At de holdt på å jobbe med saken, og at det kom i månd. skifte...

*Vente vente*

Jeg hater å vente og være blakk.Har ventet på de pengene i over 1 uke.Jeg trodde på det som stod på nettsiden

Skrevet

kommer feriepenger for fødselspenger også da?

Skrevet

Jeg hater å vente og være blakk.Har ventet på de pengene i over 1 uke.Jeg trodde på det som stod på nettsiden

Samme her! Jeg har også ventet i ca en uke.. Dumt å skrive slikt på hjemmesiden, når det ikke stemmer.

Jeg hadde regnet med de pengene til å betale en del regninger med forfall nå...:( Men får håpe de kommer i morgen eller fredag iallefall!

Gjest fregnefjes
Skrevet

Samme her! Jeg har også ventet i ca en uke.. Dumt å skrive slikt på hjemmesiden, når det ikke stemmer.

Jeg hadde regnet med de pengene til å betale en del regninger med forfall nå...:( Men får håpe de kommer i morgen eller fredag iallefall!

Jeg begynner å tenker at får jeg feriepenger i det heletatt.Har jeg krav på det?.Men jeg ser på selvangivelsen fra 2005 at jeg hadde utbetalt sykepenger da så da er vel saken klar

Skrevet

Jeg begynner å tenker at får jeg feriepenger i det heletatt.Har jeg krav på det?.Men jeg ser på selvangivelsen fra 2005 at jeg hadde utbetalt sykepenger da så da er vel saken klar

Akkurat det har jeg også begynt å tenke...:(

jeg grubler og grubler, og er redd de ikke kommer, at jeg ikke har rett på de...

Første jeg sjekket i morges, var om pengene kanskje hadde kommet. men nei...

I dag skal jeg reise på en liten weekentur til slekt og venner, og trenger virkelig penger...! De sa jo 5 siste dager i mai...

Skrevet

kommer feriepenger for fødselspenger også da?

Hmmm, dersom du skal få feriepenger av de, tipper jeg du får det...

Men det er ikke alle utbetalinger som gir rett til feriepenger.

Se på www.trygdeetaten.no

Så trykker du på:

"Jeg vil se satser og utbetlingsdatoer" Så "utbetalingsdatoer" (i ventre marg).

Under den tabellen står det om feriepenger:)

Skrevet

Akkurat det har jeg også begynt å tenke...:(

jeg grubler og grubler, og er redd de ikke kommer, at jeg ikke har rett på de...

Første jeg sjekket i morges, var om pengene kanskje hadde kommet. men nei...

I dag skal jeg reise på en liten weekentur til slekt og venner, og trenger virkelig penger...! De sa jo 5 siste dager i mai...

Jeg ringte nettopp trygdekontoret. Pengene kommer i løpet av neste uke.

Skrevet

Jeg ringte nettopp trygdekontoret. Pengene kommer i løpet av neste uke.

Hmm, ok! Tusen takk...

Gjest fregnefjes
Skrevet

Jeg ringte i dag Jeg får ikke noe pga at jeg var permittert i 2 uker og gikk på dagpenger da.Var sykemeldt i 3 mnd og bare 2 uker av dem gikk jeg på dagpenger.Trodde jeg fikk litt men nei :-(

Skrevet

Jeg ringte i dag Jeg får ikke noe pga at jeg var permittert i 2 uker og gikk på dagpenger da.Var sykemeldt i 3 mnd og bare 2 uker av dem gikk jeg på dagpenger.Trodde jeg fikk litt men nei :-(

Åå, så dumt da....:(

Jeg ringe igjen og etterluste pengene mine. Det viste seg at de var sendt over til tidligere arbeidsgiver for over en uke siden...! Jaja. Ting skal ikke være lettvindt...

Ha en fin dag!

Klemmer,

Gjest fregnefjes
Skrevet

Åå, så dumt da....:(

Jeg ringe igjen og etterluste pengene mine. Det viste seg at de var sendt over til tidligere arbeidsgiver for over en uke siden...! Jaja. Ting skal ikke være lettvindt...

Ha en fin dag!

Klemmer,

Det var litt irriterende ja.Jeg prøvde å klage men til ingen nytte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...