Gå til innhold

Jeg har vunnet! EUR 667,248.26.

Anbefalte innlegg

Skrevet

YOUR E-MAIL ADDRESS WON THE LOTTERY.

We wish to congratulate you over your email success in our computer balloting sweepstake held on 24th May, 2006. This is a millennium scientific computer game in which email addresses were used. It is a promotional program aimed at encouraging internet users; therefore you do not need to buy ticket to enter for it. Your email address attached to ticket star number (4-5) drew the EUROMILLION lucky numbers 3-19-26-49-50 which consequently won the draw in the Second category.

You have been approved for the star prize of EUR 667,248.26. (Six Hundred And Sixty Seven Thousand, Two Hundred and Forty Eight Euros. Twenty Six Cents).

CONGRATULATIONS!!! You are advised to keep this winning very confidential until you receive your lump prize in your account or optional cheque issuance to you. This is a protective measure to avoid double claiming by people you may tell as we have had cases like this before, please send your Full Name, Home and Office Telephone & Fax Number, Mobile Tel Number and your winning ticket number, reference numbers and amount won information for processing of your winning fund to our registered claim agent in address below.

Paramount Trust Agency.

Mr. John Walter.

Address: Sin Numero Madrid Spain.

E-mail: [email protected]

Remember, all winning must be claimed not later than 24th of June, 2006. Please note, in order to avoid unnecessary delays and complications, remember to quote your reference number and batch number in all correspondence. Furthermore, should there be any change of address do inform our agent as soon as possible. Once again congratulations. Best regards, Mrs. Emily Simon, Lottery coordinator.

The information transmitted is intended only for the person or entity to whom or which it is addressed. Unauthorized use, disclosure or copying is strictly prohibited. The sender accepts no liability for the improper transmission of this communication or for any delay in its receipt.

-----------------

Og nå må jeg vaske opp. Og koke en kaffekopp. Og sove, for i morra skal jeg pante flasker.

Videoannonse
Annonse
Gjest hallon
Skrevet

Å kan du ikke komme hit og vaske opp hos meg først? jeg orker virkelig ikke! men jeg må!

Skrevet

Svarer jeg på denne får jeg et flott brev med masse svada hvor jeg til slutt blir bedt om å sende 1000 EURO til en konto for å "dekke utgifter til skatt og administrasjon".

Da er jeg EUR 1000 fattigere og thats it. Resten er skam og tenners gnissel over å ha blitt lurt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånne vinner jeg stadig vekk. Jeg burde være steinrik nå.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Sånne får jeg også mange av. Og mailer om at det er tusenvis av kåte kvinner i mitt område som vil ha sex med meg. Så langt har jeg ikke sett noe til hverken pengene eller damene...

SKUFFA!!

Gjest Calóni
Skrevet

Sånne får jeg også mange av. Og mailer om at det er tusenvis av kåte kvinner i mitt område som vil ha sex med meg. Så langt har jeg ikke sett noe til hverken pengene eller damene...

SKUFFA!!

Og jeg har fått tilbud på tilbud om penisforlenger, men jeg får ikke engang en penis :(

Skrevet

Og jeg har fått tilbud på tilbud om penisforlenger, men jeg får ikke engang en penis :(

Du kan få den gamle min. Jeg bruker den ikke lenger. Musene har gnaget for mye på den.

Gjest Calóni
Skrevet

Du kan få den gamle min. Jeg bruker den ikke lenger. Musene har gnaget for mye på den.

Jippi!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

SKUFFA!!

Du skal se at damene dukker opp så snart du har fått pengene på konto!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...