Gå til innhold

Konge i all evighet

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Klart at jeg har lyst til å grine. Klart jeg har det. Men hva hjelper vel det. Jeg var bare en av de uheldige. En av de uheldige i verden. Sånn skjer det med så mange. Og det er klart at det kunne jo gått så mye verre. Klart det. Og det har gått så mye verre for så mange. Jeg har jo tross alt et helt normalt liv, på de fleste måter. Og når det gjelder jobb og familie, så vil det vil vel løse seg etterhvert. Det vil jo det det. Men det er klart at jeg er sint også, men det slipper jeg ikke ut. For det er klart at jeg er trist, eller ikke trist, eller jo. Men ikke i den depressive betydningen av ordet. Eller kanskje nettopp det. Men det spiller ingen rolle hva man kaller det. Jeg sitter her og skriver på en nettside som jeg ble tipset om for seks-sju år siden. Den gangen lot jeg være å skrive, for jeg ville ikke bli gjenkjent av psykiatere og bli tvangsinnlagt. Eller nei, det var vel ikke bare det som var grunnen. Jeg ville heller ikke spre min negative budskap ut her. Så kom det ut seks år senere, i en mer moderat utgave. Ja, så har jeg kanskje som alle andre hatt en spesiell situasjon. Joda, alle har vi en spesiell situasjon. Alle har vi det. Jeg lever iallefall. Jeg har ikke smerte. Jeg har ikke vondt. Jeg har ikke godt. Jeg har ikke glede. Jeg er nøytral. Jeg lever. Jeg har overlevd. Så får vi se hva dette bringer videre. Det går mot himmelen. Uten håpet om himmelen, så hadde ikke dette gått bra. Det vet jeg. Det er det som har holdt meg oppe hele tiden. Det er faktisk det. Takk for Golgata. Takk for den seieren som du vant der, Jesus. Takk for dine ord, Jesus. Takk for at du oppstod igjen. Jesus du er kongen midt i blant oss. Du har makten i din hånd. Du har overvunnet alt det onde. Du har løset dødens makt. Du er konge. Konge i all evighet. Du er konge. Konge kledt i herlighet. Du er konge og din æren i all evighet.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest hallon
Skrevet

hei, meg igjen....

blir bekymret for deg jeg... har du hatt det like vondt i så mange år? hvorfor vil du ikke bli lagt in? hvorfor er det så skummelt? kan det være verre enn sånn du har det nå?

Gjest a survivor
Skrevet

hei, meg igjen....

blir bekymret for deg jeg... har du hatt det like vondt i så mange år? hvorfor vil du ikke bli lagt in? hvorfor er det så skummelt? kan det være verre enn sånn du har det nå?

Du aner ikke noe om hvordan jeg har det nå. Jeg har det bedre nå, enn jeg har hatt det på tolv år, faktisk.

Du kan ikke tolke noe utfra det som skrives her.

Psykiatrien har påført meg belastninger som følge av tvangsbruk, og som følge av livstruende medikamentelle bivirkninger.

Derfor kan jeg selvsagt ikke benytte meg av psykiatrien, dersom behovet skulle melde seg.

Det jeg derimot kan benytte psykiatrien til, er å prate ut om det jeg har opplevd i psykiatrien.

Men tiden er ikke ennå ikke for det. Jeg må bli mye tryggere på dem før jeg kan tillate meg det.

Dersom noen nærmest har ødelagt livet ens, så går man ikke til dem i ettertid.

Men nå skulle jeg ikke skrive om de negative sidene.

Jeg venter på positive historier fra psykiatrien!

Gjest a survivor
Skrevet

hei, meg igjen....

Bare det at du skriver at du er bekymret for meg - gjør meg redd. Redd for tvangsinnleggelse.

Selv om det ikke er noen som helst grunn for det.

Det at jeg skriver at jeg holder på å gråte. Betyr jo ikke at jeg gjøre det. Så langt der ifra.

Nå er det snart på tide at man slutter å bekymre seg for alt som er mulig å bekymre seg for i denne verden.

Frykt ikke, sier Jesus. Bekymre dere ikke!!

Stol på meg, sier Jesus!!

Gjest a survivor
Skrevet

hei, meg igjen....

Hvorfor blir du så lett bekymret?

Gjest a survivor
Skrevet

hei, meg igjen....

Jeg er lei av psykiatrisk helsepersonell. Kan dere ikke se å komme dere bort fra livet mitt. Jeg skjønner jo at dere bare skriver inn her som alle andre folk. Skjønner selvsagt det. Så bare fortsett med det. Ja vi skulle hatt en mye bedre dialog faktisk.

Så kan dere prate om hvordan dere opplever tvang. Og så kan vi prate om det samme. Hvordan dere føler det selv....

Gjest hallon
Skrevet

Hvorfor blir du så lett bekymret?

jeg blir lett bekymret fordi jeg bryr meg om mennesker. eg tenker med hertet.

Gjest a survivor
Skrevet

jeg blir lett bekymret fordi jeg bryr meg om mennesker. eg tenker med hertet.

Hjertet er sterkt. Det tåler mye mer enn vi tror. Det er bra å ha omsorg. Men den må ikke misbrukes. Jeg vet ikke om du har jobbet på akuttavdeling med tvang?

Og - nå blir jeg vel kastet ut fra Åpent Forum også. Psykiatri får jeg ikke lov til å skrive mer på.

Men en ting kan jeg garantere. Og det er at hvis jeg ikke hadde fått svar fra en ansatt i psykiatrien, så ville jeg ikke skrevet annet enn takkmeldinger etter andre pasienters svar om gode behandlingsresultater. Men så ble det hele ødelagt på nytt. Men kanskje var det meningen. Kanskje vil Jesus ha meg bort fra nettet...

Gjest Persille
Skrevet

Bare så det er sagt, jeg mener VIRKELIG ikke dette for å være frekk; men burde ikke disse innleggene heller vært postet på Psykiatriforumet?

Ville du ikke fått bedre svar der?

Du har postet relativt mange innlegg som er tildels svevende de siste dagene, og det virker som om du trenger hjelp til et eller annet? Uten at jeg er kvalifisert til å peke på hva...

Uansett, lykke til :)

Gjest a survivor
Skrevet

Bare så det er sagt, jeg mener VIRKELIG ikke dette for å være frekk; men burde ikke disse innleggene heller vært postet på Psykiatriforumet?

Ville du ikke fått bedre svar der?

Du har postet relativt mange innlegg som er tildels svevende de siste dagene, og det virker som om du trenger hjelp til et eller annet? Uten at jeg er kvalifisert til å peke på hva...

Uansett, lykke til :)

Jeg er utestengt fra Psykiatri-forumet.

Jeg har da også skrevet innlegg her som er jordnære. Det er har vært litt av hvert. Mener nå jeg da..

Gjest Borgny
Skrevet

Hjertet er sterkt. Det tåler mye mer enn vi tror. Det er bra å ha omsorg. Men den må ikke misbrukes. Jeg vet ikke om du har jobbet på akuttavdeling med tvang?

Og - nå blir jeg vel kastet ut fra Åpent Forum også. Psykiatri får jeg ikke lov til å skrive mer på.

Men en ting kan jeg garantere. Og det er at hvis jeg ikke hadde fått svar fra en ansatt i psykiatrien, så ville jeg ikke skrevet annet enn takkmeldinger etter andre pasienters svar om gode behandlingsresultater. Men så ble det hele ødelagt på nytt. Men kanskje var det meningen. Kanskje vil Jesus ha meg bort fra nettet...

"Den som bor i Den høyestes skjul, skal hvile under den allmektiges skygge. Jeg vil si om Herre: "Han er min tilflukt og min festning, min Gud, jeg vil sette min lit til ham".

Sannelig, han skal fri deg ut fra fuglefangerens snare og fra den ødeleggende pest.

Med sine fjær skal han dekke deg, og under hans vinger skal du finne tilflukt. Hans sannhet skal være ditt skjold og ditt vern. Du skal ikke frykte for nattens redsler, eller for pilen som flyr om natten. .....

For Han skal gi sine engler befaling om deg, så de bevarer deg på alle dine veier."

Gud velsigne deg

Gjest a survivor
Skrevet

"Den som bor i Den høyestes skjul, skal hvile under den allmektiges skygge. Jeg vil si om Herre: "Han er min tilflukt og min festning, min Gud, jeg vil sette min lit til ham".

Sannelig, han skal fri deg ut fra fuglefangerens snare og fra den ødeleggende pest.

Med sine fjær skal han dekke deg, og under hans vinger skal du finne tilflukt. Hans sannhet skal være ditt skjold og ditt vern. Du skal ikke frykte for nattens redsler, eller for pilen som flyr om natten. .....

For Han skal gi sine engler befaling om deg, så de bevarer deg på alle dine veier."

Gud velsigne deg

tusen takk for gode ord!

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er utestengt fra Psykiatri-forumet.

Jeg har da også skrevet innlegg her som er jordnære. Det er har vært litt av hvert. Mener nå jeg da..

Utestengt fra psykiatri?

Jada, det har du sikkert - jeg har ikke søkt det opp. Jeg har bare lagt merke til de som er litt svevende kan man si.

Gjest a survivor
Skrevet

Utestengt fra psykiatri?

Jada, det har du sikkert - jeg har ikke søkt det opp. Jeg har bare lagt merke til de som er litt svevende kan man si.

Hva mener du med svevende?

Det kunne vært interessant å fått litt utdypet...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Går det an å utestenge folk fra kun ett forum?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg skal ikke begi meg inn på noen stor diskusjon om psyken, men det virker som det er langt flere tanker enn det er plass til oppi hodet ditt, og at du må få det ut et sted.

Det er forsåvidt greit å bruke Åpent til det, men jeg så bare for meg at du ville få flere konstruktive tilbakemeldinger fra folk på psyk. som kanskje hadde samme forhold til tingene som deg.

Ikke det at de ikke finnes på Åpent, men der ville du jo være garantert å finne dem.

Med svevende mener jeg at det virker som om du på et vis tenker mer enn du realiserer - vanskelig å forklare :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Går det an å utestenge folk fra kun ett forum?

Jeg har fått med meg at hun har blitt utestengt fra psykiatri, så ja det må gå an.

Jeg tror de bare sletter alt forløpende.

Gjest Persille
Skrevet

Ok. Det var jeg ikke klar over.

Ikke jeg heller - men jeg tenkte kanskje det lå noe på Webmaster, og der var det jo opptil flere tråder om vedkommende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...