Gå til innhold

Konge i all evighet

Anbefalte innlegg

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Du er SYK og burde vært lagt inn en eller annen plass.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke jeg heller - men jeg tenkte kanskje det lå noe på Webmaster, og der var det jo opptil flere tråder om vedkommende...

Jeg har fått med meg at det har vært litt herjinger der inne, ja. Men jeg trodde de var utestengt fra dol. Ikke bare psykforumet.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har fått med meg at det har vært litt herjinger der inne, ja. Men jeg trodde de var utestengt fra dol. Ikke bare psykforumet.

Vi lærer stadig nye ting :)

Gjest sandex
Skrevet

Du aner ikke noe om hvordan jeg har det nå. Jeg har det bedre nå, enn jeg har hatt det på tolv år, faktisk.

Du kan ikke tolke noe utfra det som skrives her.

Psykiatrien har påført meg belastninger som følge av tvangsbruk, og som følge av livstruende medikamentelle bivirkninger.

Derfor kan jeg selvsagt ikke benytte meg av psykiatrien, dersom behovet skulle melde seg.

Det jeg derimot kan benytte psykiatrien til, er å prate ut om det jeg har opplevd i psykiatrien.

Men tiden er ikke ennå ikke for det. Jeg må bli mye tryggere på dem før jeg kan tillate meg det.

Dersom noen nærmest har ødelagt livet ens, så går man ikke til dem i ettertid.

Men nå skulle jeg ikke skrive om de negative sidene.

Jeg venter på positive historier fra psykiatrien!

Tror ikke det finnes mange positive historier fra psykiatrien! - kjenner ingen "happy endinger" derfra...

Gjest a survivor
Skrevet

Du er SYK og burde vært lagt inn en eller annen plass.

Kan du begrunne det?

Gjest a survivor
Skrevet

Tror ikke det finnes mange positive historier fra psykiatrien! - kjenner ingen "happy endinger" derfra...

Hmmm... det blir jo nødt til å være flest positive historier. Det må det jo være!

Gjest a survivor
Skrevet

Går det an å utestenge folk fra kun ett forum?

Ja.

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg skal ikke begi meg inn på noen stor diskusjon om psyken, men det virker som det er langt flere tanker enn det er plass til oppi hodet ditt, og at du må få det ut et sted.

Det er forsåvidt greit å bruke Åpent til det, men jeg så bare for meg at du ville få flere konstruktive tilbakemeldinger fra folk på psyk. som kanskje hadde samme forhold til tingene som deg.

Ikke det at de ikke finnes på Åpent, men der ville du jo være garantert å finne dem.

Med svevende mener jeg at det virker som om du på et vis tenker mer enn du realiserer - vanskelig å forklare :)

Du har rett. Fikk mye gode tilbakemeldinger på Psykiatri-forum. Men problemet var at jeg skrev for mye der. Og så skrev jeg mye om samme temaer. Og mange oppfattet det som spam.

Du har rett. Jeg tenker mer enn jeg realiserer.

Men - det går aldri så fort som folk tror. Det er bare ved uhyre sjeldne anledninger, når det er en sterkt inntrykk eller noe.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Hmmm... det blir jo nødt til å være flest positive historier. Det må det jo være!

Har du lest det jeg skrev til deg?

Det var ganske posetivt :)

Gjest a survivor
Skrevet

Har du lest det jeg skrev til deg?

Det var ganske posetivt :)

Hvor skrev du det?

Gjest Lysglimt
Skrevet

Hvor skrev du det?

På tråden ang posetive opplevelser i psykiatrien...

Skrevet

Jeg er, når du nevner det, utestengt fra Forum for Idrett og Trening ;)

Gjest a survivor
Skrevet

Hvordan klarte du å bli utestengt fra det Idrett og Trening da!!??

Oi så godt å ha noen likesinnede !

Gjest Moderator
Skrevet

Går det an å utestenge folk fra kun ett forum?

Vi har inngått en form for "avtale" om at h*n skal la være å poste innlegg på forum for psykiatri og at h*n i såfall kan benytte andre fora her i moderat omfang.

Teknisk sett kan vi ikke stenge en bruker ute fra bare ett forum.

Gjest Moderator
Skrevet

Vil du ha det bekreftet? ...*s*

Gjest Nillli
Skrevet

Vi har inngått en form for "avtale" om at h*n skal la være å poste innlegg på forum for psykiatri og at h*n i såfall kan benytte andre fora her i moderat omfang.

Teknisk sett kan vi ikke stenge en bruker ute fra bare ett forum.

Stenge h*n ute fra ett, men samtidig tolerere at vedkommende skriver utallige innlegg på et annet forum?

Folk som ikke eier hemninger burde selvsagt stenges helt ute.

Gjest min mening her
Skrevet

Du bør prøve å komme deg ut litt. Gå en tur. Besøk noen venner. Meld deg på et kurs.

Gjest a survivor
Skrevet

Du bør prøve å komme deg ut litt. Gå en tur. Besøk noen venner. Meld deg på et kurs.

Jeg gjør disse tingene også.

Bortsett fra det med kurs. Det er jeg for sliten til. Og den dagen jeg orker det, så orker jeg også en jobb.

Skrevet

Vil du ha det bekreftet? ...*s*

Det holder å se nedover meg selv, ellers takk! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...