flisa Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvordan klarte du å bli utestengt fra det Idrett og Trening da!!?? Oi så godt å ha noen likesinnede ! Jeg bare tuller 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vil du ha det bekreftet? ...*s* Takk for bra innlegg Webmaster *ss* Godt å se noen mennesker bak det hele 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vi har inngått en form for "avtale" om at h*n skal la være å poste innlegg på forum for psykiatri og at h*n i såfall kan benytte andre fora her i moderat omfang. Teknisk sett kan vi ikke stenge en bruker ute fra bare ett forum. Vel, å kalle det "avtale" var vel å ta litt sterkt i! Jeg holder fortsatt på å forhandle med dere jeg. Men velger i mellomtiden å ikke poste på Psykiatri. Dere har kommet med siste utspill, men det er ikke bevegelse hos dere. Jeg synes det er rart at dere ikke kan tilby meg i det minste et minimalt antall innlegg daglig. Men jeg har iallefall ikke skrevet der på noen dager nå faktisk. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vi har inngått en form for "avtale" om at h*n skal la være å poste innlegg på forum for psykiatri og at h*n i såfall kan benytte andre fora her i moderat omfang. Teknisk sett kan vi ikke stenge en bruker ute fra bare ett forum. Det er vel heller ikke satt noen begrensing på andre fora. Og jeg har iallefall vist at jeg har holdt meg til Webmaster-forumet og til Åpent forum. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Stenge h*n ute fra ett, men samtidig tolerere at vedkommende skriver utallige innlegg på et annet forum? Folk som ikke eier hemninger burde selvsagt stenges helt ute. Jeg har da fått masse fin respons på det jeg skriver her på Åpent forum. Det tyder jo på at mange sette pris på det jeg skriver her! Eller hva mener du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.