Gjest Desperados Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hei, Min sosiale fobi er så sterk at tanken på å finne hybel på egenhånd får magen min til å vrenge seg. Jeg er 33 år gammel og bor sammen med min mor. Jeg må finne meg en annen plass å bo før jeg begår selvmord da min mor er vanskelig å bo sammen med. Finnes det slik hjelp for meg? Jeg har ingen barn. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Behandleren din kan hjelpe deg. Hvis ikke behandleren din vil det så kan behandleren din hjelpe deg med å få kontakt med en nettverksarbeider/sosionom som kan hjelpe deg å finne et sted å bo. 0 Siter
Gjest Desperados Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Behandleren din kan hjelpe deg. Hvis ikke behandleren din vil det så kan behandleren din hjelpe deg med å få kontakt med en nettverksarbeider/sosionom som kan hjelpe deg å finne et sted å bo. Hei og takk for svar. Jeg har ikke noen behandler nå. Kan jeg ta kontakt med sosialkontoret i fylket jeg ønsker å flytte til eller må jeg ta kontakt med sosialkontoret her hvor jeg bor. Jeg ønsker å flytte tilbake til hvor jeg kommer i fra og det er ikke her hvor jeg bor nå. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hei og takk for svar. Jeg har ikke noen behandler nå. Kan jeg ta kontakt med sosialkontoret i fylket jeg ønsker å flytte til eller må jeg ta kontakt med sosialkontoret her hvor jeg bor. Jeg ønsker å flytte tilbake til hvor jeg kommer i fra og det er ikke her hvor jeg bor nå. Det er best å ta kontakt med sosialkontoret i den kommunen du ønsker å flytte til siden de vet hvordan boligmarket er akkurat der. 0 Siter
Gjest Desperados Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det er best å ta kontakt med sosialkontoret i den kommunen du ønsker å flytte til siden de vet hvordan boligmarket er akkurat der. Takk for svar. Jeg håper jeg blir møtt med respekt og ikke en nedlatende holdning. Jeg har ikke vært på sosialkontoret på 15 år. Jeg bør kanskje ta med meg en legeerklæring som bekrefter det jeg sliter med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.