Gå til innhold

Favoritt i fotball-VM 2006 i Tyskland?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Hvem har dere som favoritter i fotball-VM i 2006 i Tyskland?

Hvilket land vinner? Og hvem blir beste spiller?

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Brasil vinner.

Bra tips ja! Ronaldinho blir tøff!

Men hva med de afrikanske lagene? Du tror ikke at dette blir det store gjennombruddet for afrikanske fotball? Og at de går av med seieren?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Holder alltid en knapp på Brasil, hvem som blir beste spiller har jeg ikke fulgt godt nok med til å formene noe om.

Gjest staedtler
Skrevet

Da Jugoslavia blei utestengt fra EM i Sverige i 1992, kom Danmark med i turneringa som andremann i Jugoslavias gruppe, og vant hele jævla EM. :-)

Men Italia blir ikke utestengt. Det setter jeg en tusenlapp på.

Mitt tips er enten Brasil eller Nederland, faktisk. Heier på England.

Håpløst at Togo (!!) er med. Det blir nesten som hottentottene som deltar i vinter-OL, mens hele rike, hvite vesten ler så hjertelig av disse søte, sjarmerende negrene som stotrer seg fram på et par ski.

Skrevet

Norge. Har du ikke sett "Lange flate ballær"?

Gjest a survivor
Skrevet

Hva skjer i italiensk fotball?

Det er masse skriverier om kampfiksing, altså at storklubber har kjøpt og betalt dommere til å bidra til å påvirke resultater i kamper.

Gjest a survivor
Skrevet

Da Jugoslavia blei utestengt fra EM i Sverige i 1992, kom Danmark med i turneringa som andremann i Jugoslavias gruppe, og vant hele jævla EM. :-)

Men Italia blir ikke utestengt. Det setter jeg en tusenlapp på.

Mitt tips er enten Brasil eller Nederland, faktisk. Heier på England.

Håpløst at Togo (!!) er med. Det blir nesten som hottentottene som deltar i vinter-OL, mens hele rike, hvite vesten ler så hjertelig av disse søte, sjarmerende negrene som stotrer seg fram på et par ski.

Afrikanere har bedre forutsetninger for oss stive nordmenn til å spille fotball iallefall! Tipper heller at afrikanere ler av europeere som stotrer seg frem med sitt stive spill :)

Tenk så gøy det hadde vært om et afrikansk lag hadde gått hen og vunnet mesterskapet!

Nåvel, Togo er vel ikke direkte afrikansk da :) Men likevel :)

Gjest a survivor
Skrevet

Norge. Har du ikke sett "Lange flate ballær"?

Nei :)

Gjest staedtler
Skrevet

Afrikanere har bedre forutsetninger for oss stive nordmenn til å spille fotball iallefall! Tipper heller at afrikanere ler av europeere som stotrer seg frem med sitt stive spill :)

Tenk så gøy det hadde vært om et afrikansk lag hadde gått hen og vunnet mesterskapet!

Nåvel, Togo er vel ikke direkte afrikansk da :) Men likevel :)

Om afrikanerne har bedre forutsetninger enn nordmenn for å levere gode fotballprestasjoner, så er det i så fall sosialt betinga. Jeg tviler på det også.

Men jeg sikta ikke til Afrika, egentlig. Litt sløvt av meg. Er fullstendig klar over at Togo ikke faller inn under den kategorien.

Nei, jeg tror ikke noe afrikansk lag kommer lenger enn til kvartfinalen. Maks. De er ikke gode nok, spesielt ikke i organiseringa. Men de nærmer seg, om ikke annet. :-) Kan godt håpe på afrikansk suksess, jeg, gjerne for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...