Gjest Borgny Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Nå jobber jeg i barne-og ungdomsspykiatrien, men der gjør vi jevnlig brukerfornøydhetsundersøkelser. Etter avsluttet behandling svarer de på spørreskjema ang. fornøydhet og effekt. Etter noen måneder til, sender vi ut nytt skjema for å sjekke om behandlingseffekten vedvarer. Majoriteten av brukerne er meget fornøyd med opplegget, mens noen veldig få er misfornøyde. Jeg har også flere venninner som går på DPS, og som føler de får god hjelp der. Men for all del, jeg er klar over at mye i voksenpsykiatrien ikke er bra, særlig på døgnenheter med svært psykisk syke. 0 Siter
Gjest Borgny Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Denne skulle selvfølgelig til a survivor under tråden om psykiatrisk behandling........................ 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Denne skulle selvfølgelig til a survivor under tråden om psykiatrisk behandling........................ en god ting kan ikke gjentas for mange ganger vet du Takk for de gode ordene dine 0 Siter
Gjest Borgny Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 en god ting kan ikke gjentas for mange ganger vet du Takk for de gode ordene dine Ingen årsak, bare hyggelig å dele et ord......... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.