Gjest dina2 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 jeg jobber i barnehage og har null dager fravær i 2006. Har ikke vært syk i år, helt fantastisk...bank i bordet...i fjor var jeg vel og frisk tom juli, ble syk like før jeg gikk på ferie. Etter det gikk jeg og hanglet resten av året, med feber og div ca hver tredje uke. Håper jeg står han av i år. Hadde det ikke vært tøfft med null dager fravær på et helt år i barnehage. Flere som har vært så heldige som meg i år? 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har bare hatt 1 sykedag i løpet av de siste 5 årene. Men jeg jobber ikke i barnehage da 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har bare hatt 1 sykedag i løpet av de siste 5 årene. Men jeg jobber ikke i barnehage da Men det er jo flott for det:) Ingenting er så godt som å være frisk:) 0 Siter
tonie Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jøss, det var ikke verst:-) Jeg har ikke vært like heldig, men sønnen min har (knock on wood) ikke vært borte fra barnehagen en eneste dag i år:-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har to av tre ansatte i barnehagen med null dager i fravær i år 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har hatt noen sykedager, men det er pga migrene. Har utrolig nok ikke blitt syk sånn ellers.. Jobber i barnehage jeg og 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Nei, måtte være borte fra jobben i forrige uke pga. vondt i en skulder, og så var jeg syk i påskeuka pga. skikkelig forkjølelse. :/ 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Dere som jobber i barnehage blir jo immune etterhvert Hver gang jeg har vært i praksis har jeg blitt syk. HVER GANG. Så sier de andre : oida, vi blir ikke syke lengre vi 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Har hatt et par enkeltdager, men det er også alt. Har det med å få med meg enhver omgangssyke som går i barnehagen. Har jobbet i 15 år, og har faktisk aldri vært borte fra jobb så mye som fem dager på ett år *banker i bordet*. Bortsett fra under fødselspermisjon, da. Og var forresten også 20 % sykmeldt siste del av svangerskapet... 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Dere som jobber i barnehage blir jo immune etterhvert Hver gang jeg har vært i praksis har jeg blitt syk. HVER GANG. Så sier de andre : oida, vi blir ikke syke lengre vi vet ikke om det stemmer helt:) Noen får alt uansett hvor lenge de har jobbet, mens andre styrer unna det meste. Forøvrig er det en svært tung, stressende og krevende jobb, så belastningsskader er SVÆRT vanlig, har selv til tider vært plaget med ryggen. Fysoterapeuten min sa at han har enormt mange barnehageansatte som gikk til behandling 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kan ikke huske sist gang jeg brukte av egenmeldingsdagene mine. Så jeg er heldig, har ikke hatt mye fravær verken for meg selv eller pga sykt barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.