Gjest barnehagetanta Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Noen som har tips til et godt navn på en barnehage? 0-6år. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Livmora Reiret Hagan Lekehagen Tussi Livmora? *urk* Hadde du seriøst likt å ha ungene dine i Livmora i nesten 6 år? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Livmora Reiret Hagan Lekehagen Tussi Visstnok Norges beste barnhagenavn, kanskje du får noen ideer ? 10. Trøste & Bære 9. Rakalauv 8. Posthornet 7. Bitehagen 6. Riflegata 5. Lutvannskollen 4. Pæsatun 3. Gullkua (er dessverre nedlagt) 2. Bombus Barnehi 1. Barnehagen VI ER på Lagåsen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Villekulla Eventyrhagen Maurtua Knerten Tertitten Junibakken Hundremeterskogen Barnas rike 0 Siter
Velouria Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Barna i hagen Klatretreet barnehage. Men da må det nesten være et skikkelig godt klatretre der. Huskestua Barnehage Barnas hage Tua/Maurtua Eventyrhagen Jeg er ikke spesielt oppfinnsom idag skjønner jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Livmora? *urk* Hadde du seriøst likt å ha ungene dine i Livmora i nesten 6 år? Nei - ikke MINE, men dere andres unger kunne jo gått der! 0 Siter
Velouria Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Villekulla Eventyrhagen Maurtua Knerten Tertitten Junibakken Hundremeterskogen Barnas rike Så ikke at du hadde kommet med noen av forslagene mine allerede 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Så ikke at du hadde kommet med noen av forslagene mine allerede Great minds think alike! ;o) Likte Huskestua, forresten. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Livmora Reiret Hagan Lekehagen Tussi Livmora Barnehage.. den var god! 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Noe eventyrlig: Eventyret barnehage, smørbukk barnehage. Epletreet barnehage (avhenger at hagen har et epletre), pære, morell e.lign. Barnehagen barnehage. Eller rett og slett: Hønsegården. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Livmora Reiret Hagan Lekehagen Tussi maurtua :-) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Livmora Reiret Hagan Lekehagen Tussi Livmora? LOL!!! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Rabbagasten Hakkebakkeskogen (den er det sikkert copyright på) Revehiet/Bjørnehiet Gåsungen bjørkebo Furumo Barnas Hage Menuetten Rekrutten Dette var jaggu vanskelig! kan du ikke bare gi barnehagen navn etter der den ligger, da? Sånn er det iallefall i min kommune, barnehagene heter stort sett det som er det gamle navnet på området den er bygget. Venåsløkka, Madsebakken, Skytterløkka, Skauløkka, Skavanger, Raumyr f.eks. 0 Siter
Gjest telemarkingen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Rabbagasten Hakkebakkeskogen (den er det sikkert copyright på) Revehiet/Bjørnehiet Gåsungen bjørkebo Furumo Barnas Hage Menuetten Rekrutten Dette var jaggu vanskelig! kan du ikke bare gi barnehagen navn etter der den ligger, da? Sånn er det iallefall i min kommune, barnehagene heter stort sett det som er det gamle navnet på området den er bygget. Venåsløkka, Madsebakken, Skytterløkka, Skauløkka, Skavanger, Raumyr f.eks. bor ikke så langt unna meg du da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.