Hatsumomo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hvilken jobb drømte du om som ung, og hvilken jobb endte du opp med? Drømte om å bli marinebiolog eller veterinær. Endte opp med å bli førskolelærer. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Drømte om verktøymaker og i tilegg maskiningeniør. Ble noe helt ubestemmelig noe. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Da jeg var veldig ung drømte jeg om å bli superstars (jepp med s på slutten ). Da jeg ble litt eldre var det skuespiller jeg drømte om å bli. Jeg ender (studerer fortsatt) opp med å bli siv.øk. og forhåpentligvis akjsemegler. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg drømte om å bli arkitekt. Nå er jeg sjøfartsutdannet, men vil utdanne meg til noe annet. For å gjøre det hele mer komplisert er jeg for tiden deltidsstudent, men studerer ikke noe jeg vil bli. Kanskje blir jeg arkitekt allikevel. Innerst inne tror jeg jeg ender som biolog, ingeniør, noe pedagogisk, arkeolog eller geolog. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Drømte om å bli lege. Nå vil jeg bli sosionom eller sykepleier. 0 Siter
Gjest quando Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg er evig glad for at jeg ikke valgte det yrket jeg drømte om. Rent tilfeldig havnet jeg i noe helt annet. Det angrer jeg ikke et sekund på, og syns i dag at mitt drømmeyrke virker ganske stusselig. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ville bli brannmann(dame) eller frisør. Ble førskolelærer =) 0 Siter
Gjest filosofine Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Da jeg var lita drømte jeg om å bli selvstendig næringsdrivenede. I hva visste jeg ikke da. Det drømmer jeg om ennå, men forretnings-ideèn begynner å ta mer form nå. 0 Siter
willow Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 jeg drømte mye forskjellig. vaskedame, pga vasketralla. den fikk jeg prøvd ut, og det var ikke så gøy. lærer, forfatter, journalist, radioreporter. jeg har vel prøvd med på forfatter og journalist, men bare det siste det har kommet lønn ut av. nå jobber jeg i butikk og med et chattespill.............. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg hadde flere drømmer underveis. Først ballettdanser, så skuespiller, så advokat, så tolk. Jeg ble ikke noe av dette. 0 Siter
Gjest angrer nå Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg drømte om å bli oversetter eller jobbe i reiselivsbransjen. Jeg endte opp som sekretær og kom meg aldri videre ... Skulle ønske jeg hadde nådd mitt mål og tatt mere utdannelse mens jeg var ung. 0 Siter
Velouria Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ville bli Jordmor, Brannmann og lokfører. Nå jobber jeg hjemme med å lese korrektur og sånn. Men det er mulig at jeg ender opp som Jordmor etterhvert. 0 Siter
Gjest Nillli Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ville bli Jordmor, Brannmann og lokfører. Nå jobber jeg hjemme med å lese korrektur og sånn. Men det er mulig at jeg ender opp som Jordmor etterhvert. Du lever av å lese korrektur, men skriver selv Brannmann og Jordmor? 0 Siter
Gjest stadium arcadium Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg drømte om å bli forfatter, men til slutt ble jeg sykepleier. 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg drømte om å bli astronom. Nå studerer jeg geologi... (Ikke så altfor fjernt fra drømmen egentlig) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg kan huske at jeg i forskjellige perioder ønsket å bli: Dyrepasser, dyrlege, innehaver av dyrebutikk, medlem i kiss, roadie, (!),sirkusartist(!), forfatter, frisør, eller hjemmeværende med minst fem unger og en drømmeprins av en mann(!)... Jeg ble...hva da egentlig...flink med tegneserier og bøker (?!)...men det er vel ikke noe yrke....Så vi får si slask..;-P Men jeg har litt utdannelse, men den spriker i mange retninger. :-) 0 Siter
Gjest Tror jeg dropper nicket nå.... Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Drømte om å bli pilot. Ble dataprogrammerer... 0 Siter
Velouria Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Du lever av å lese korrektur, men skriver selv Brannmann og Jordmor? Jepp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.