Gjest Heller ikke nick Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Drømte om å bli pilot. Ble dataprogrammerer... Men du, SDD, disse yrkene er jo litt like? 0 Siter
Gjest Dropper nicket akkurat nå... Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Men du, SDD, disse yrkene er jo litt like? *lol*,- SDD er jeg ikke ;-) Tilogmed feil kjønn, så mye kan jeg vel røpe 0 Siter
Gjest Heller ikke nick Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 *lol*,- SDD er jeg ikke ;-) Tilogmed feil kjønn, så mye kan jeg vel røpe Hehe, jeg var ganske sikker! Men da tok jeg feil. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Drømte om å bli kassadame Det ble jeg aldri. I dag ville jeg ønske jeg var profesjonell danser - men det er jeg vel blitt litt for gammel til, gitt. 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg hadde mange drømmer, og en av dem var det jeg er i dag. Drømte også om å lage egne radioprogram, å bli detektiv, å jobbe med hester og å bli arkeolog. Tror jeg kunne trives med alle de yrkene jeg, så jeg har visst ikke forandret meg så mye siden bardommens dager;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Drømte om verktøymaker og i tilegg maskiningeniør. Ble noe helt ubestemmelig noe. Du ble "noe helt ubestemmelig noe" ??? Innen hva? *nysgjerrig* 0 Siter
keinstein Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Du ble "noe helt ubestemmelig noe" ??? Innen hva? *nysgjerrig* Merkantilt. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Merkantilt. Å? Ja,det har jeg hørt masse om. ;-) *klør meg i hodet* 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jepp. Retter du det ikke når du "korrekturleser" slike feil i tekster heller? Det forklarer en del feilskriving rundt omkring.. 0 Siter
Velouria Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Retter du det ikke når du "korrekturleser" slike feil i tekster heller? Det forklarer en del feilskriving rundt omkring.. Jo, det gjør jeg. Da er jeg på jobb, når jeg skriver her slurver jeg fælt. Det jeg leser korrektur på er kjedelige ting for forskjellige selskaper, årsberetninger, brev til statlige instanser etc. Dette blir noe helt annet jeg vet jeg bør skjærpe meg, men gidder ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.