Sofline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Alle innleggene jeg har lest (vanligvis lilla) har plutselig blitt blå som om de var ulest. Er det bare meg det har skjedd hos? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Har du (eller noen andre) renset harddisken for "slagg?" Altså alt uvedkomment, som smugreklamer, besøkte adresser osv. Da forsvinner alle de umiddelbart synlige sporene - som markerte tråder. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det skjer hvis en sletter "midlertidige internettfiler" og "logg". Også hvis en haker ut at disse skal slettes f eks hver dag. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Har du (eller noen andre) renset harddisken for "slagg?" Altså alt uvedkomment, som smugreklamer, besøkte adresser osv. Da forsvinner alle de umiddelbart synlige sporene - som markerte tråder. Nei, det har jeg ikke gjort (bare meg som bruker dette dataen). 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Det skjer hvis en sletter "midlertidige internettfiler" og "logg". Også hvis en haker ut at disse skal slettes f eks hver dag. Det har jeg ikke gjort. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Nei, det har jeg ikke gjort (bare meg som bruker dette dataen). Og det er hjemme? Så det er ikke en nettverkansvarlig som gjør sånne ting selv om de ikke jobber på din pc? Kan det være at du ikke pleier skru av pc'en, men så en dag plutselig valgte å gjøre det? Tror nemlig at det kan være ulike instillinger i forhold til det å rense pc'en når man skrur den av og på. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Og det er hjemme? Så det er ikke en nettverkansvarlig som gjør sånne ting selv om de ikke jobber på din pc? Kan det være at du ikke pleier skru av pc'en, men så en dag plutselig valgte å gjøre det? Tror nemlig at det kan være ulike instillinger i forhold til det å rense pc'en når man skrur den av og på. Det er hjemme ja, og jeg skrur alltid av PCen. :-) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det er hjemme ja, og jeg skrur alltid av PCen. :-) Hmmm... Dette får du visst spørre en ikt-ekspert om... 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Hmmm... Dette får du visst spørre en ikt-ekspert om... Det er jo ikke så viktig heller da, bare irriterende. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det er jo ikke så viktig heller da, bare irriterende. Ja, sånt er i hvert fall irriterende hvis du skal oppdatere deg på hva som er skjedd i en tråd du følger med på. I hvert fall hvis den er lang... Kanskje du har en satan i systemet... Virus... Hackere... HJEEEELP!!!!! :-0 (neida, jeg bare tuller, jeg...) >:-D 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Ja, sånt er i hvert fall irriterende hvis du skal oppdatere deg på hva som er skjedd i en tråd du følger med på. I hvert fall hvis den er lang... Kanskje du har en satan i systemet... Virus... Hackere... HJEEEELP!!!!! :-0 (neida, jeg bare tuller, jeg...) >:-D Det håper jeg ikke... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det har jeg ikke gjort. Det har faktisk skjedd for meg et par ganger etter en datakræsj. Da har alle innlegg fra DOL stått som ulest. Veldig irriterende..! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.