Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle innleggene jeg har lest (vanligvis lilla) har plutselig blitt blå som om de var ulest. Er det bare meg det har skjedd hos?

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Har du (eller noen andre) renset harddisken for "slagg?" Altså alt uvedkomment, som smugreklamer, besøkte adresser osv. Da forsvinner alle de umiddelbart synlige sporene - som markerte tråder.

Skrevet

Det skjer hvis en sletter "midlertidige internettfiler" og "logg". Også hvis en haker ut at disse skal slettes f eks hver dag.

Skrevet

Har du (eller noen andre) renset harddisken for "slagg?" Altså alt uvedkomment, som smugreklamer, besøkte adresser osv. Da forsvinner alle de umiddelbart synlige sporene - som markerte tråder.

Nei, det har jeg ikke gjort (bare meg som bruker dette dataen).

Skrevet

Det skjer hvis en sletter "midlertidige internettfiler" og "logg". Også hvis en haker ut at disse skal slettes f eks hver dag.

Det har jeg ikke gjort.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort (bare meg som bruker dette dataen).

Og det er hjemme? Så det er ikke en nettverkansvarlig som gjør sånne ting selv om de ikke jobber på din pc?

Kan det være at du ikke pleier skru av pc'en, men så en dag plutselig valgte å gjøre det? Tror nemlig at det kan være ulike instillinger i forhold til det å rense pc'en når man skrur den av og på.

Skrevet

Og det er hjemme? Så det er ikke en nettverkansvarlig som gjør sånne ting selv om de ikke jobber på din pc?

Kan det være at du ikke pleier skru av pc'en, men så en dag plutselig valgte å gjøre det? Tror nemlig at det kan være ulike instillinger i forhold til det å rense pc'en når man skrur den av og på.

Det er hjemme ja, og jeg skrur alltid av PCen. :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er hjemme ja, og jeg skrur alltid av PCen. :-)

Hmmm... Dette får du visst spørre en ikt-ekspert om...

Skrevet

Hmmm... Dette får du visst spørre en ikt-ekspert om...

Det er jo ikke så viktig heller da, bare irriterende.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er jo ikke så viktig heller da, bare irriterende.

Ja, sånt er i hvert fall irriterende hvis du skal oppdatere deg på hva som er skjedd i en tråd du følger med på. I hvert fall hvis den er lang...

Kanskje du har en satan i systemet... Virus... Hackere...

HJEEEELP!!!!!

:-0

(neida, jeg bare tuller, jeg...)

>:-D

Skrevet

Ja, sånt er i hvert fall irriterende hvis du skal oppdatere deg på hva som er skjedd i en tråd du følger med på. I hvert fall hvis den er lang...

Kanskje du har en satan i systemet... Virus... Hackere...

HJEEEELP!!!!!

:-0

(neida, jeg bare tuller, jeg...)

>:-D

Det håper jeg ikke...

Skrevet

Det har jeg ikke gjort.

Det har faktisk skjedd for meg et par ganger etter en datakræsj. Da har alle innlegg fra DOL stått som ulest. Veldig irriterende..!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...