Gå til innhold

Hvorfor liker du jobben din?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Hva er de viktigste årsakene til at du liker jobben din?

Videoannonse
Annonse
Gjest derfor trives jeg
Skrevet

Trives med det jeg holder på med

Trives med de jeg jobber sammen med, vi har en veldig god atmosfære i vår avdeling

Er fornøyd med lønna mi og andre "goder" vi har her

Iløpet av disse 8 årene jeg har hatt jobben min har jeg ikke gruet meg for en eneste dag

Gjest a survivor
Skrevet

Trives med det jeg holder på med

Trives med de jeg jobber sammen med, vi har en veldig god atmosfære i vår avdeling

Er fornøyd med lønna mi og andre "goder" vi har her

Iløpet av disse 8 årene jeg har hatt jobben min har jeg ikke gruet meg for en eneste dag

takk for gode ord!!

Skrevet

først og fremst kollegene. jeg er heldig og jobber med flotte mennesker.

Gjest a survivor
Skrevet

først og fremst kollegene. jeg er heldig og jobber med flotte mennesker.

Hva er det ved kollegene dine som gjør at du trives?

Gjest hallow :o/
Skrevet

Jeg liker ikke jobben min spesielt godt. Det er for mye rutinepreg, for lite å gjøre og for lite utfordringer. Men, jeg har en fleksibel og hyggelig sjef. Jeg har lang ferie og fleksibel arbeidstid. Med to barn og en mann som vanligvis jobber veldig mye og som ikke bidrar så mye på hjemmebane så er det gull verdt. Han ersykmeldt nå så han er ikke til så mye hjelp nå heller - faktisk. Dette er ikke noe blivende sted, men jeg prøver å holde ut et par-tre år til til barna blir litt større og mer selvstendige. Deretter håper jeg å finne en mer spennende jobb som jeg kan trives i. Jeg savner også et godt kollegialt miljø. Det mangler jeg her jeg er nå.

Skrevet

Hva er det ved kollegene dine som gjør at du trives?

de er lette å samarbeide med, har godt humør, og humor. jeg jobber på to forskjellige steder, men begge stedene krever mye i forhold til mennesker som kommer innom og krever ekstremt mye av oss. da hjelper det med kolleger som samarbeider, hjelper, og som man kan spøke med. vi kummuniserer ganske bra.

Gjest a survivor
Skrevet

de er lette å samarbeide med, har godt humør, og humor. jeg jobber på to forskjellige steder, men begge stedene krever mye i forhold til mennesker som kommer innom og krever ekstremt mye av oss. da hjelper det med kolleger som samarbeider, hjelper, og som man kan spøke med. vi kummuniserer ganske bra.

Så bra ! Godt å høre!!

Skrevet

Ingen dag er lik - derfor har jeg også hatt det sabla morsomt i snart 20 år :)

Skrevet

Herlige kolleger med masse humor, sympatiske ledere (i alle fall de nærmeste), varierte arbeidsoppgaver, lite rutinepreget.

Gjest a survivor
Skrevet

Ingen dag er lik - derfor har jeg også hatt det sabla morsomt i snart 20 år :)

Hva slags type jobb klarer du å oppnå at ingen dager er like i? :)

Skrevet

Hva slags type jobb klarer du å oppnå at ingen dager er like i? :)

Jeg jobber med reklame :)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg jobber med reklame :)

Akkurat ja. Det forklarer vel saken ja :) Det er dere som er i den sterkest voksende bransjen også tenker jeg :)

Skrevet

Akkurat ja. Det forklarer vel saken ja :) Det er dere som er i den sterkest voksende bransjen også tenker jeg :)

Jeg er ansatt i et stort konsern - heldigvis, for selve reklamebransjen har det ikke så lett om dagen, store bedrifter har egen reklame-avdelinger -og jeg er i en sånn .)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg er ansatt i et stort konsern - heldigvis, for selve reklamebransjen har det ikke så lett om dagen, store bedrifter har egen reklame-avdelinger -og jeg er i en sånn .)

Men dere som er i store bedrifter er jo også endel av den store reklamebransjen. Det var det jeg mente.

Skrevet

Men dere som er i store bedrifter er jo også endel av den store reklamebransjen. Det var det jeg mente.

nuvel - vi er ikke det da :)

Gjest a survivor
Skrevet

nuvel - vi er ikke det da :)

reklame er vel reklame? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...