flisa Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 josjh Pøsj....jeg lager mange reklameting (messer, brosjyrer, blader, reiser, kampanjer, produktprøver, fotograferer et. etc.) for ETT produkt - reklamebransjen lager for MANGE bedrifter med ulike produkter - og de må konkurrere med andre reklamebyråer. Det slipper jeg 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Pøsj....jeg lager mange reklameting (messer, brosjyrer, blader, reiser, kampanjer, produktprøver, fotograferer et. etc.) for ETT produkt - reklamebransjen lager for MANGE bedrifter med ulike produkter - og de må konkurrere med andre reklamebyråer. Det slipper jeg Jojo. Men det er jo likefullt reklame. En som kun selger Mercedes-biler, er jo like mye selger, som en som står og selger mange bilmerker? Salg er salg. Reklame er reklame. Det er iallefall min mening 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jojo. Men det er jo likefullt reklame. En som kun selger Mercedes-biler, er jo like mye selger, som en som står og selger mange bilmerker? Salg er salg. Reklame er reklame. Det er iallefall min mening ok! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 ok! Sa du deg enig bare for å avslutte, eller mener du det virkelig? 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Sa du deg enig bare for å avslutte, eller mener du det virkelig? For å avslutte 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Den er allsidig, fleksibel, spennende og variert. Jeg får brukt flere evner. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 For å avslutte Hehe tenkte meg det ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.