Gå til innhold

Hvilken person beundrer du mest?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Hvilken person beundrer du mest, og hvorfor?

Fortsetter under...

Skrevet

Tja, godt spørsmål.

I mitt liv er det vel min Far som jeg beundret aller mest, pga det gode mennesket han var.

Jakob Margido Esp er vel kanskje den mest "offentlige" personen jeg har størst respekt for, for det mennesket han er.

Gjest a survivor
Skrevet

Tja, godt spørsmål.

I mitt liv er det vel min Far som jeg beundret aller mest, pga det gode mennesket han var.

Jakob Margido Esp er vel kanskje den mest "offentlige" personen jeg har størst respekt for, for det mennesket han er.

takk for ditt gode svar!

Gjest Personifica
Skrevet

takk for ditt gode svar!

Jeg beundrer deg litt, det virker som om du prøver å holde hodet over vannet. :)

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg beundrer deg litt, det virker som om du prøver å holde hodet over vannet. :)

Takk, det var en observasjon i riktig retning :)

Vel, hodet over vannet skal jeg alltids klare. Men å leve et såkalt normalt liv er verre.

Jeg er sliten, og da bør jeg heller leve i slitenheten, og falle til ro der.

Og ikke prøve å tenke på et normalt liv. Men det er ikke lett :)

Tusen takk for svaret!

Gjest Personifica
Skrevet

Vel, hodet over vannet skal jeg alltids klare. Men å leve et såkalt normalt liv er verre.

Tusen takk for svaret!

Lykke til. Det kommer til å gå bra.

Annonse

Gjest a survivor
Skrevet

Tusen takk for svaret!

nei, det er ikke det det handler om. hodet over vannet har jeg alltid hatt....

dette handler mer om å finne noe meningsfylt i livet...

nei... ikke det heller... for jeg har en hel rekke meningsfylte ting jeg kunne gått i gang med....

men jeg er for sliten....

jeg begynner å bli drittlei!

tusen takk for svaret ditt :)

Gjest a survivor
Skrevet

Lykke til. Det kommer til å gå bra.

tusen takk!!

Gjest Personifica
Skrevet

nei, det er ikke det det handler om. hodet over vannet har jeg alltid hatt....

dette handler mer om å finne noe meningsfylt i livet...

nei... ikke det heller... for jeg har en hel rekke meningsfylte ting jeg kunne gått i gang med....

men jeg er for sliten....

jeg begynner å bli drittlei!

tusen takk for svaret ditt :)

Tipper du er drittlei av å være "syk". Og jeg vet at man selvsagt ikke bare kan bestemme seg for å bli frisk. Men det er noe i det alikevel. Uten at jeg vil beskrive mine egne personlige opplevelser rundt akkurat dette.

Gjest a survivor
Skrevet

Tipper du er drittlei av å være "syk". Og jeg vet at man selvsagt ikke bare kan bestemme seg for å bli frisk. Men det er noe i det alikevel. Uten at jeg vil beskrive mine egne personlige opplevelser rundt akkurat dette.

Tusen takk for at du skriver "syk" i anførselstegn!! Tusen, tusen takk! Endelig er det noen som har begynt å forstå meg her!

Jeg vil kalle meg selv for skadet. Og det er vesentlig forskjell på syk og skadet.

SÅ tusen takk for at du skrev syk i anførselstegn!

Gjest et tip5
Skrevet

Tusen takk for svaret!

Hva med et latterkurs? Jeg har hørt at det skal være bra, og at latter er positivt for hele kroppen.

Gjest a survivor
Skrevet

Hva med et latterkurs? Jeg har hørt at det skal være bra, og at latter er positivt for hele kroppen.

hvor finnes latterkurs?

gi meg nettstedet......

Gjest Personifica
Skrevet

Tusen takk for at du skriver "syk" i anførselstegn!! Tusen, tusen takk! Endelig er det noen som har begynt å forstå meg her!

Jeg vil kalle meg selv for skadet. Og det er vesentlig forskjell på syk og skadet.

SÅ tusen takk for at du skrev syk i anførselstegn!

Bare hyggelig1 Jeg har selv, som sagt, vært svært "syk". Eller "psyk". Kall det hva du vil. Men du er en overlever vet du. Det er der det starter. Tilhelningsprosessen mener jeg.

Annonse

Gjest et tip5
Skrevet

hvor finnes latterkurs?

gi meg nettstedet......

Det kommer an på hvor du bor. Hør med kommunen (servicetorget) eller noe.

Gjest a survivor
Skrevet

Det kommer an på hvor du bor. Hør med kommunen (servicetorget) eller noe.

Kommunen har neppe latterkurs... og jeg ville ikke tørt å spurt om det der heller... da ville de vel ringt kommunelegen...

Gjest a survivor
Skrevet

Bare hyggelig1 Jeg har selv, som sagt, vært svært "syk". Eller "psyk". Kall det hva du vil. Men du er en overlever vet du. Det er der det starter. Tilhelningsprosessen mener jeg.

Jeg er ikke "psyk" heller... jeg er psykisk skadet... ikke psykisk syk....

Gjest et tip5
Skrevet

Kommunen har neppe latterkurs... og jeg ville ikke tørt å spurt om det der heller... da ville de vel ringt kommunelegen...

Noen arbeidsplasser får noen til å holde latterkurs for ansatte, selv om jeg synes det høres merkelig ut. Søk på emnet og bostedet ditt.

Gjest trocken
Skrevet

Syns du selv kunne angi hvem du beundrer mest, når du spør andre.

Gjest a survivor
Skrevet

Syns du selv kunne angi hvem du beundrer mest, når du spør andre.

Jeg forsøker vel å få fokuset bort fra meg selv.. det er vel derfor jeg spør slik.

I lang tid har jeg hatt fokuset på meg selv. Og det har vært nødvendig... men det må balanseres.... og det er vel det jeg er på vei til å styrke nå....

Gjest trocken
Skrevet

Jeg forsøker vel å få fokuset bort fra meg selv.. det er vel derfor jeg spør slik.

I lang tid har jeg hatt fokuset på meg selv. Og det har vært nødvendig... men det må balanseres.... og det er vel det jeg er på vei til å styrke nå....

Det forhindrer vel ikke at du kan opptre med en viss kotyme overfor andre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...