Gå til innhold

Hvilken person beundrer du mest?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Det forhindrer vel ikke at du kan opptre med en viss kotyme overfor andre?

Hva betyr kotyme?

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking
Skrevet

Jon Magnus (journalisten i VG som skrev bok da han mista kona si pga brystkreft)

Gjest trocken
Skrevet

Hva betyr kotyme?

En praksis som er etablert. I dette tilfelle kan det sammenlignes med takt og tone, altså det å ha folkeskikk.

Gjest a survivor
Skrevet

En praksis som er etablert. I dette tilfelle kan det sammenlignes med takt og tone, altså det å ha folkeskikk.

Er det folkeskikk å alltid si sin egen mening om en sak når man spør andre om den?

Det var jo en annen som støttet meg her inne i måten å gå frem på.

Så nå er det 1-1... jeg selv ikke iberegnet....

Gjest a survivor
Skrevet

Og - dersom den praksis du antyder, er etablert. Hva er galt ved å utfordre den da? Selv om det overhodet ikke var min hensikt.... jeg skjønner ikke hva dette har med folkeskikk å gjøre..

Jeg ønsket jo bare å få fokus over fra meg selv.. til andre....

er ikke det fint da?

Skrevet

Jeg beundrer i grunnen mange mennesker - for ulike ting. Men en kollega av meg ser jeg nok opp til -fordi han er kjappere enn meg i hue - og det er sabla irriterende :)

Annonse

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg beundrer i grunnen mange mennesker - for ulike ting. Men en kollega av meg ser jeg nok opp til -fordi han er kjappere enn meg i hue - og det er sabla irriterende :)

Ja, det er kjedelig :) Hehe.

Gjest ja, jeg kunne nevnt flere
Skrevet

Jeg beundrer mange. F.eks en dame jeg kjenner, som i ung alder overtok ansvaret for sitt yngre søsken, da deres mor døde (og far hadde nok med seg selv). I tillegg fikk hun 3 barn i rask rekkefølge. Hun er fantastisk, tvers gjennom!

Min mann. Han er god :)

Bono og Ali. Et ektepar som gjør det de kan, i kraft av sin status, for at verden skal bli et bedre sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...