Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det forhindrer vel ikke at du kan opptre med en viss kotyme overfor andre? Hva betyr kotyme? 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jon Magnus (journalisten i VG som skrev bok da han mista kona si pga brystkreft) 0 Siter
Gjest trocken Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hva betyr kotyme? En praksis som er etablert. I dette tilfelle kan det sammenlignes med takt og tone, altså det å ha folkeskikk. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 En praksis som er etablert. I dette tilfelle kan det sammenlignes med takt og tone, altså det å ha folkeskikk. Er det folkeskikk å alltid si sin egen mening om en sak når man spør andre om den? Det var jo en annen som støttet meg her inne i måten å gå frem på. Så nå er det 1-1... jeg selv ikke iberegnet.... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 En praksis som er etablert. I dette tilfelle kan det sammenlignes med takt og tone, altså det å ha folkeskikk. Og - dersom den praksis du antyder, er etablert. Hva er galt ved å utfordre den da? Selv om det overhodet ikke var min hensikt.... jeg skjønner ikke hva dette har med folkeskikk å gjøre.. Jeg ønsket jo bare å få fokus over fra meg selv.. til andre.... er ikke det fint da? 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg beundrer i grunnen mange mennesker - for ulike ting. Men en kollega av meg ser jeg nok opp til -fordi han er kjappere enn meg i hue - og det er sabla irriterende 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg beundrer i grunnen mange mennesker - for ulike ting. Men en kollega av meg ser jeg nok opp til -fordi han er kjappere enn meg i hue - og det er sabla irriterende Ja, det er kjedelig Hehe. 0 Siter
Gjest ja, jeg kunne nevnt flere Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg beundrer mange. F.eks en dame jeg kjenner, som i ung alder overtok ansvaret for sitt yngre søsken, da deres mor døde (og far hadde nok med seg selv). I tillegg fikk hun 3 barn i rask rekkefølge. Hun er fantastisk, tvers gjennom! Min mann. Han er god Bono og Ali. Et ektepar som gjør det de kan, i kraft av sin status, for at verden skal bli et bedre sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.