Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Kann man hier auch in anderen Spraachen schreiben? Oder mussen man nur in Norwegisch hier schreiben? Vielleicht konnte ich über psykiatrische behandlung besser in Deutsch schrieben.... nicht so veile Personen wollen dann was ich schriebe verstehen... und ich musste dann auch mich ein bisschen mehr über jede Worte denken? 0 Siter
Gjest et tip5 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det kan du sikkert, men helst norsk.... Det finnes dol i noen andre land også. doktoronline.se 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det kan du sikkert, men helst norsk.... Det finnes dol i noen andre land også. doktoronline.se Å tusen takk for tipset !!! Kanskje jeg da går over til doktoronline.se ... tusen takk!! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Du skriver naturligvis på det språket du måtte ønske. Det er nok mange som meg på dol: Jeg forstår tysk, men er ikke så flink at jeg ønsker å skrive det selv. Så da håper jeg det er ok at vi svarer deg på norsk, eller ønsker du bare å få svar på samme språk som du skriver for å utelukke flest mulig? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Du skriver naturligvis på det språket du måtte ønske. Det er nok mange som meg på dol: Jeg forstår tysk, men er ikke så flink at jeg ønsker å skrive det selv. Så da håper jeg det er ok at vi svarer deg på norsk, eller ønsker du bare å få svar på samme språk som du skriver for å utelukke flest mulig? Jeg ønsker bare fagfeltet psykiatri ut av mitt hodet. Det er alt jeg ønsker. Det er alt jeg ber om. Fri meg for dette faget! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ønsker bare fagfeltet psykiatri ut av mitt hodet. Det er alt jeg ønsker. Det er alt jeg ber om. Fri meg for dette faget! Du får vel ikke psykriatrien noe mer ut av hodet fordi om du skriver om den på tysk? Du sa jo selv at du da til og med må tenke mer over de ordene du bruker, så da skulle jeg tro du heller gjør deg selv en bjørnetjeneste 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Du får vel ikke psykriatrien noe mer ut av hodet fordi om du skriver om den på tysk? Du sa jo selv at du da til og med må tenke mer over de ordene du bruker, så da skulle jeg tro du heller gjør deg selv en bjørnetjeneste Man bruker jo hjernen mer på å formulere seg.... og får således tankene over på en annen kultur, andre personer... Sigmund Freud for eksempel, istedet for de norske høvdinger... Og Munchen og Hamburg og Hannover og Dresden og Stuttgart.... Og Martin Luther... osv... Jurgen Klinsmann .... istedet for det norske... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Man bruker jo hjernen mer på å formulere seg.... og får således tankene over på en annen kultur, andre personer... Sigmund Freud for eksempel, istedet for de norske høvdinger... Og Munchen og Hamburg og Hannover og Dresden og Stuttgart.... Og Martin Luther... osv... Jurgen Klinsmann .... istedet for det norske... Hvis det er ønsket ditt, så vil jeg foreslå at du finner deg et tysk diskusjonsforum, i stedet for å skrive på tysk her. Da får du brynt deg på den tyske kulturen og deres problemstillinger også. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvis det er ønsket ditt, så vil jeg foreslå at du finner deg et tysk diskusjonsforum, i stedet for å skrive på tysk her. Da får du brynt deg på den tyske kulturen og deres problemstillinger også. Jeg er ikke ute etter å bryne meg på kulturer. Jeg er opptatt av å komme meg bort fra fortidens grep over livet mitt. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg er ikke ute etter å bryne meg på kulturer. Jeg er opptatt av å komme meg bort fra fortidens grep over livet mitt. Og bort fra fremtidens grep over livet mitt. Det betyr ikke at fortid og fremtid ikke skal prates om. Snarere tvertimot. Jeg må prate MER om fortiden. Prate den "bort", dvs. prate den, slik at den legger seg som pulver i minnet, i stedet for som store blokker. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Å tusen takk for tipset !!! Kanskje jeg da går over til doktoronline.se ... tusen takk!! www.doktoronline.se har ikke noen diskusjonsforum for Psykiatri faktisk.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 www.doktoronline.se har ikke noen diskusjonsforum for Psykiatri faktisk.... Men det har www.doktoronline.dk 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ja, wir kønnen auch deutch sprechen. Dass isst viel besser. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ja, wir kønnen auch deutch sprechen. Dass isst viel besser. Ach so. Sehr gut! Endlich habe ein deutsches Freund hier gefunden Auf wiedersehen 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Naturlich kannst du auch in anderen Sprachen schreiben, aber man kann nicht erwarten, viele antworten zu bekommen. Ich gehe davon aus, dass es auch gute deutschsprachige Forum im Internet gibt. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ach so. Sehr gut! Endlich habe ein deutsches Freund hier gefunden Auf wiedersehen Deutsch ist ein sehr logisches Sprach, mehr als English. Das Psychiatri ist nicht ein logisches System. Est ist mehr ein humanishes System, an Fürcht und nicht so viel an Wissenschaft gebaut? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Naturlich kannst du auch in anderen Sprachen schreiben, aber man kann nicht erwarten, viele antworten zu bekommen. Ich gehe davon aus, dass es auch gute deutschsprachige Forum im Internet gibt. Ach so! Danke sehr! Du schreibst doch sehr gutes Deutsch!! Sehr gut!! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ach so. Sehr gut! Endlich habe ein deutsches Freund hier gefunden Auf wiedersehen Ja, aber ich spreche/schreibe nicht so gut deutsch weil ich nicht die Sprache vor eine menge Jahre hat gesprochen. Uder etwas wie dass. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Haben Sie bitte einen guten Tag 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ja, aber ich spreche/schreibe nicht so gut deutsch weil ich nicht die Sprache vor eine menge Jahre hat gesprochen. Uder etwas wie dass. Hehe. Dann muss ich lächeln... weil ich dasselbe um mich selbst geschrieben konnte Danke sehr!! Und viel Glück weiter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.