Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Haben Sie bitte einen guten Tag Danke sehr! Und ich wünsche dasselbe für dich! 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Naturlich kannst du auch in anderen Sprachen schreiben, aber man kann nicht erwarten, viele antworten zu bekommen. Ich gehe davon aus, dass es auch gute deutschsprachige Forum im Internet gibt. Hoho! Ler godt! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hoho! Ler godt! Hvorfor det? Er tysken min så elendig? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvorfor det? Er tysken min så elendig? Tipper hun syntes den heller var veldig bra! For det synes iallefall jeg ! Tysken din er veldig bra! 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Den thelo na grafo sta germanika. Thelo na matho ellinika kalitera, yiati taxidevo grigora gia Ellada. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Den thelo na grafo sta germanika. Thelo na matho ellinika kalitera, yiati taxidevo grigora gia Ellada. :-) Og hvilket språk var det? 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Og hvilket språk var det? Gresk, skrevet med latinske bokstaver... hehe (er jo ikke mulig å få fram greske bokstaver her) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Gresk, skrevet med latinske bokstaver... hehe (er jo ikke mulig å få fram greske bokstaver her) Da var det ikke rart at det var helt gresk for meg! *Bløt vits* 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Da var det ikke rart at det var helt gresk for meg! *Bløt vits* hehe :-) Særlig grammatisk riktig gresk var det nok heller ikke. Og gresklærerinnen min (moraki) tror jeg har klart å kurere seg selv for dolavhengighet igjen... 0 Siter
Gjest Så avhengigheten er nok ikke brutt Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 hehe :-) Særlig grammatisk riktig gresk var det nok heller ikke. Og gresklærerinnen min (moraki) tror jeg har klart å kurere seg selv for dolavhengighet igjen... Moraki og Hatsumomo er jo samme person da. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Moraki og Hatsumomo er jo samme person da. Det var jeg ikke klar over... 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvorfor det? Er tysken min så elendig? Ånei, tysken er fin. Syntes bare det var morsomt skrevet 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Moraki og Hatsumomo er jo samme person da. Forresten så tviler jeg på at du har rett. 0 Siter
Gjest Så avhengigheten er nok ikke brutt Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det var jeg ikke klar over... Men slik er det. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Men slik er det. Hvis du ikke er Moraki selv, hvor har du dette fra? Hatsumomo har skrevet ting i tråder lenger ned her på Åpent, som ikke stemmer med ting jeg vet om Moraki. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ånei, tysken er fin. Syntes bare det var morsomt skrevet He he, ok. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 hehe :-) Særlig grammatisk riktig gresk var det nok heller ikke. Og gresklærerinnen min (moraki) tror jeg har klart å kurere seg selv for dolavhengighet igjen... Dolavhengighet sitter dypt :-) Jeg har prøvd å kurere meg selv innimellom, men som du ser så er det ikke så vellykket. Kjenner du Moraki i RL altså? 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Dolavhengighet sitter dypt :-) Jeg har prøvd å kurere meg selv innimellom, men som du ser så er det ikke så vellykket. Kjenner du Moraki i RL altså? Jeg har prøvd flere ganger, men har visst stadige tilbakefall. Nå har jeg nesten gitt opp... hehe Men nei, jeg kjenner ikke Moraki i RL, men har litt kontakt utenom DOL, hvor hun innimellom prøver å lære meg litt mer gresk :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har prøvd flere ganger, men har visst stadige tilbakefall. Nå har jeg nesten gitt opp... hehe Men nei, jeg kjenner ikke Moraki i RL, men har litt kontakt utenom DOL, hvor hun innimellom prøver å lære meg litt mer gresk :-) Så var det det som jeg egentlig hadde tenkt å spørre om først: Hva var det du skrev på gresk? 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Så var det det som jeg egentlig hadde tenkt å spørre om først: Hva var det du skrev på gresk? Jeg _forsøkte_ å skrive: Jeg vil ikke skrive på tysk. Jeg vil lære meg gresk bedre, fordi jeg reiser til Hellas snart. hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.